Scoupy: Chio, Nesté Pyjamapapje, Rivella Koolzuurvrij, Lassie, Président, Pickwick One Two 100% gta
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 7 times
Scoupy: Chio, Nesté Pyjamapapje, Rivella Koolzuurvrij, Lassie, Président, Pickwick One Two 100% gta
Hij is weer terug vanaf volgende week 100% cashbackparade!!!
https://scoupy.com/nl/gratisboodschappen
Hij is weer terug, de SCOUPY 100% cashback parade. Deze editie krijg je maar liefst 6 A-merk producten met 100% cashback ter waarde van €10! Meld je hieronder aan voor de reminder en krijg exclusief eerder toegang tot de actieproducten.
De Parade reminder
Zorg dat je niet misgrijpt en schrijf je in voor de Parade-reminder. Vul onderstaand je e-mailadres in en je krijgt exclusief als eerste toegang tot de acties en krijgt een update als producten bijna uitverkocht zijn.
https://scoupy.com/nl/gratisboodschappen
Hij is weer terug, de SCOUPY 100% cashback parade. Deze editie krijg je maar liefst 6 A-merk producten met 100% cashback ter waarde van €10! Meld je hieronder aan voor de reminder en krijg exclusief eerder toegang tot de actieproducten.
De Parade reminder
Zorg dat je niet misgrijpt en schrijf je in voor de Parade-reminder. Vul onderstaand je e-mailadres in en je krijgt exclusief als eerste toegang tot de acties en krijgt een update als producten bijna uitverkocht zijn.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: Vanaf volgende week 100% cashbackparade bij Scoupy
Zou die fles ( in de tas ) " Rivella Lemon koolzuurvrij " kunnen zijn ?
Lekker dan
Ga ik op vakantie,zit al tijden te wachten op de 100% gta.
Pickwick kinderthee
Chio kettle cooked
Senseo Cappuccino
Chio kettle cooked
Senseo Cappuccino
-
lijkt ook aviko super crunch bij te ziten. (is een friet variant van)
Weet niet welke annuleringsverzekering je hebt, maar als je ze verteld dat je thuis wil blijven omdat er een Scoupy-actie is, dan zal dat heus wel geldig zijn, om te annuleren....Lia schreef:Lekker dan
-
Waar zien jullie deze actie, zie hem nl niet in mijn Scoupy app.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Zie link 1e post. Ook krijgen mensen mailings van Scoupy.Marie-Louise schreef:Waar zien jullie deze actie, zie hem nl niet in mijn Scoupy app.
-
Dat van de link begrijp ik, maar vroeg me af waarom je zeker als je de app hebt, je deze info niet krijgt. Fijn dat het forum er is.
Ga het zeker proberenMario schreef:Weet niet welke annuleringsverzekering je hebt, maar als je ze verteld dat je thuis wil blijven omdat er een Scoupy-actie is, dan zal dat heus wel geldig zijn, om te annuleren....Lia schreef:Lekker dan