gratis Optimel drinkyoghurt peer / kwark gestoofde appel vanille
Re: gratis Optimel drinkyoghurt peer / kwark gestoofde appel vanille
Ik kreeg ook een mail dat ik het nogmaals zou moeten proberen.
Net geprobeerd en helaas wederom niet gelukt.
Net geprobeerd en helaas wederom niet gelukt.
- tequilacin
|Hier in het zuiden nog nergens te vinden...
in eindhoven gezien bij de ah xl, ook de jumbo heeft de drinkyoghurt, maar de kwark werkt nog steeds niet, drinkyoghurt wel
Kreeg bericht van de consumentenservice dat wegens een technische storing er geen geld terug gevraagd kon worden. In de mail stond een link waarop ik moest klikken, maar als ik de code dan in voer krijg ik het bericht dat ik de code al gebruikt heb. Maar gelijk weer een berichtje hierover naar de consumentenservice gestuurd.
- tequilacin
Bedankt Marry, maar nog veeeeeel zuidelijker! Het uiterste zuiden. Zuidelijker kan het niet. Het zuidelijkst!Marry schreef:In valkenswaard bij Plustequilacin schreef:|Hier in het zuiden nog nergens te vinden...
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Vandaag gekocht bij Jan Linders, zitten die ook niet in het zuidelijkst puntje.
tequilacin schreef:Bedankt Marry, maar nog veeeeeel zuidelijker! Het uiterste zuiden. Zuidelijker kan het niet. Het zuidelijkst!Marry schreef:In valkenswaard bij Plustequilacin schreef:|Hier in het zuiden nog nergens te vinden...
Ik ook, via mail. Dit stond erbij:
Het spijt ons te horen dat uw geld-terug actiecode niet kan worden geactiveerd. Helaas hebben wij een technische storing gehad waardoor er in een korte periode foutieve codes op meerdere pakken geprint zijn. Hierbij sturen wij u een nieuwe code toe die u kunt gebruiken:
Het spijt ons te horen dat uw geld-terug actiecode niet kan worden geactiveerd. Helaas hebben wij een technische storing gehad waardoor er in een korte periode foutieve codes op meerdere pakken geprint zijn. Hierbij sturen wij u een nieuwe code toe die u kunt gebruiken:
Groet,
Marieke
Marieke