gratis Optimel drinkyoghurt peer / kwark gestoofde appel vanille
Re: gratis Optimel drinkyoghurt peer / kwark gestoofde appel vanille
bij mij doet de kwark het wel maar de drink niet........zou het er aan liggen dat je 2 transacties na elkaar wil doen? Ook maar even gemaild naar de klantenservice.
ik kan de code niet eens lezen staat dwars door de tekst heen ...en ook gemaild
Vandaag alleen het bedrag van de drinkyoghurt terug gevraagd via de code op het pak.
Dit ging zonder problemen.
Dit ging zonder problemen.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Nee dat denk ik niet. Zij hebben een tijdje foutieve codes op de verpakkingen geprint. Ik kon gewoon gelijk na elkaar de kwark (met nieuwe werkende code van Campina Optimel) en de drinkyoghurt terugvragen. Ik heb gewoon van beide netjes een bevestigingsmail gehad dat ik het geld terug krijg.whizzy62 schreef:bij mij doet de kwark het wel maar de drink niet........zou het er aan liggen dat je 2 transacties na elkaar wil doen? Ook maar even gemaild naar de klantenservice.
omdat ik deze opmerking al meerdere keren had gelezen op dit forum had ik speciaal een bak kwark gekocht waar de code (naar mijn idee) wel goed te lezen was, en inderdaad, het lukte in 1x!druppel schreef:ik kan de code niet eens lezen staat dwars door de tekst heen ...en ook gemaild
- tequilacin
Vandaag bij AH gevonden. Er is nu een actie; 2 voor 2€.
Met een code van Optimel ingediend, en ik krijg binnen 2 weken 1,70 terug. Dus 2 Optimel Kwark voor 0,30ct. TOP!
Met een code van Optimel ingediend, en ik krijg binnen 2 weken 1,70 terug. Dus 2 Optimel Kwark voor 0,30ct. TOP!
Beiden gelukt!! Bij AH gehaald.
Vandaag de drink yoghurt bij AH gevonden.
De Optimel drink vanaf vandaag in de aanbieding bij Dirk voor € 0,80