Stem en ontvang gratis een Dior miniatuur nagellak bij de ICI PARIS XL

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Lois
Has thanked: 10 times
Been thanked: 21 times

Stem en ontvang gratis een Dior miniatuur nagellak bij de ICI PARIS XL

Bericht door Lois »

Finale ICI PARIS XL Make-up Talent 2015 by Dior

Ruim 220 ICI PARIS XL make-up artists hebben deelgenomen om te strijden voor de titel ICI PARIS XL Make-up Talent 2015 by Dior. De zoektocht naar dit talent is een jaarlijks terugkerend spektakel! Na de spectaculaire halve finale zijn er nog slechts 9 finalisten over die in januari 2016 strijden om deze titel.

Stem nu op uw favoriete Dior Make-up Talent
U kunt nu stemmen op uw favoriete Dior Make-up talent én u ontvangt een Dior Vernis nagellak miniatuur in uw dichtstbijzijnde ICI PARIS XL filiaal.
STEM OP UW FAVORIET

Unieke samenwerking met online platform StyletoDay
Met uw stem én het oordeel van de professionele jury wordt het ICI PARIS XL Make-up Talent by Dior 2015 gekozen. De jury bestaat onder andere uit Styletoday.nl. Dit is een online platform over mode, beauty en lifestyle voor vrouwen tussen de 25 en 45 jaar. De meest populaire Dior Make-up Talent zal beloont worden met de ICI PARIS XL Make-up Talent by Dior consumenten prijs. Én mag zich een jaar lang ICI PARIS XL Make-up Talent by Dior noemen.

Bekijk alle make-up tips uit de finale van 2014
Nieuwsgierig naar de winnares van ICI PARIS XL Make-up Talent 2014 by Dior? Bekijk direct de backstage video vol make-up tips!

http://m.iciparisxl.nl/nl_NL/Evenemente ... inspiratie
Groetjes, Lois
Jisca

Re: Stem en ontvang gratis een Dior miniatuur nagellak bij de ICI PARIS XL

Bericht door Jisca »

Thanks, ik heb gestemd!
Klopt het dat de voucher gewoon een afbeelding is die je te zien krijgt na bevestiging van de deelname?
Moet je die opslaan, uitprinten en tonen in de winkel? Is me niet helemaal duidelijk
Lois
Has thanked: 10 times
Been thanked: 21 times

Bericht door Lois »

@Jisca,

Zo heb ik het wel gedaan.
Ik ga vanmiddag langs een ICI Paris XL maar ik had elders gelezen dat er zaken zijn waarvan ze niet op de hoogte zijn.
Groetjes, Lois
kuikentje

Bericht door kuikentje »

heb de link laten zien die ik na bevestiging kreeg maar er schijnt een code te zijn die er maar niet stond ( bij anderen ook niet ) wel de sample van 3ml ontvangen en ze zei dat ze dat met die codes moeten bijhouden maar voor deze keer zou ze het meegeven,
wel een vreemde actie :?
Plaats reactie