Peijnenburg zero gratis proberen (na aanmelding testpanel)
Peijnenburg zero gratis proberen (na aanmelding testpanel)
https://liketotest.nl/peijnenburgzero/
Peijnenburg heeft iets nieuws, Peijnenburg Zero. De eerste ontbijtkoek sinds 1883 zonder toegevoegde suikers! De zoete stroop uit granen is vervangen door de suikervervanger xylitol. Wil jij kans maken om Peijnenburg Zero 275 gram gratis te proberen? Meld je dan snel aan voor het Peijnenburg testpanel! Als je wordt geselecteerd mag je Peijnenburg Zero 275 gram gratis proberen.
deze actie loopt van 18 januari 2016 tot en met 13 maart 2016.
De winnaars ontvangen op hun e-mailadres een e-mail met daarin de instructie met betrekking tot de cashback (let op: Onze email kan ook in je Spam Box terecht komen!). De winnaar koopt een verpakking Peijnenburg Zero 275 gram en bewaart de kassabon. In de e-mail aan de winnaars staat een link naar de actiewebsite en een uiterste inzenddatum voor cashback. Inzendingen om cashback, ontvangen na de uiterste inzenddatum worden niet in behandeling genomen. Nadat de gevraagde gegevens volledig zijn verstrekt, dient een afbeelding van de kassabon waarop de aankoop van een verpakking Peijnenburg Zero 275 gram duidelijk zichtbaar is, te worden geüpload. Binnen 4 dagen wordt de aankoopprijs van een verpakking Peijnenburg Zero 275 grams terugbetaald op de door u aangegeven bankrekening.
Peijnenburg heeft iets nieuws, Peijnenburg Zero. De eerste ontbijtkoek sinds 1883 zonder toegevoegde suikers! De zoete stroop uit granen is vervangen door de suikervervanger xylitol. Wil jij kans maken om Peijnenburg Zero 275 gram gratis te proberen? Meld je dan snel aan voor het Peijnenburg testpanel! Als je wordt geselecteerd mag je Peijnenburg Zero 275 gram gratis proberen.
deze actie loopt van 18 januari 2016 tot en met 13 maart 2016.
De winnaars ontvangen op hun e-mailadres een e-mail met daarin de instructie met betrekking tot de cashback (let op: Onze email kan ook in je Spam Box terecht komen!). De winnaar koopt een verpakking Peijnenburg Zero 275 gram en bewaart de kassabon. In de e-mail aan de winnaars staat een link naar de actiewebsite en een uiterste inzenddatum voor cashback. Inzendingen om cashback, ontvangen na de uiterste inzenddatum worden niet in behandeling genomen. Nadat de gevraagde gegevens volledig zijn verstrekt, dient een afbeelding van de kassabon waarop de aankoop van een verpakking Peijnenburg Zero 275 gram duidelijk zichtbaar is, te worden geüpload. Binnen 4 dagen wordt de aankoopprijs van een verpakking Peijnenburg Zero 275 grams terugbetaald op de door u aangegeven bankrekening.
Laatst gewijzigd door Oceania op di 02 feb 2016, 15:31, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: peijnenburg zero gratis proberen
Ik vind de titel van dit topic niet (helemaal) passen bij het onderwerp.
Oceania, kun je toevoegen aan jouw titel dat je je kunt aanmelden voor een testpanel o.i.d.?
Bedankt alvast.
Oceania, kun je toevoegen aan jouw titel dat je je kunt aanmelden voor een testpanel o.i.d.?
Bedankt alvast.
Re: peijnenburg zero gratis proberen
"BEDANKT VOOR JE GEGEVENS!
Houd je e-mail goed in de gaten de komende tijd. Je ontvangt van ons een mailtje wanneer je geselecteerd bent voor ons testpanel. In dit mailtje krijg je uitleg hoe het testpanel werkt. Lees alles over Peijnenburg Zero op peijnenburgzero.nl
Als je in ons testpanel zit gaat het als volgt:
1Koop Peijnenburg Zero 275 gram (bewaar je bon goed!)
2Proef Peijnenburg Zero
3Beoordeel het product en deel je mening op Facebook
4Krijg je geld terug"
Houd je e-mail goed in de gaten de komende tijd. Je ontvangt van ons een mailtje wanneer je geselecteerd bent voor ons testpanel. In dit mailtje krijg je uitleg hoe het testpanel werkt. Lees alles over Peijnenburg Zero op peijnenburgzero.nl
Als je in ons testpanel zit gaat het als volgt:
1Koop Peijnenburg Zero 275 gram (bewaar je bon goed!)
2Proef Peijnenburg Zero
3Beoordeel het product en deel je mening op Facebook
4Krijg je geld terug"
Re: peijnenburg zero gratis proberen (aanmelden testpanel)
Gedaan hoor Shiven!
Dat mening delen op facebook heb ik overheen gelezen.. daar heb ik weinig behoefte aan. Fijn dat ik daar nu via jou toch nog van op de hoogte ben!
Dat mening delen op facebook heb ik overheen gelezen.. daar heb ik weinig behoefte aan. Fijn dat ik daar nu via jou toch nog van op de hoogte ben!
Re: Peijnenburg zero gratis proberen (na aanmelding testpanel)
ik heb op fb een special account voor dit soort dingen gemaakt.
Oceania, hartelijk dank voor deze "lekkere" tip!
Heb zojuist een e-mail van liketotest.nl ontvangen met tekst:
"Gefeliciteerd! Jij mag Peijnenburg Zero gratis proberen!"
►In de e-mail staat een persoonlijke code van 7 tekens◄
Heb zojuist een e-mail van liketotest.nl ontvangen met tekst:
"Gefeliciteerd! Jij mag Peijnenburg Zero gratis proberen!"
►In de e-mail staat een persoonlijke code van 7 tekens◄
Leuk Shiven! Gefeli! 
Ik heb ook net een mailtje gehad dat ik mag testen.
Minie, bedankt voor de tip!! Ik heb nog een ongebruikte extra facebook account die ik daar voor kan gebruiken, komt mooi uit!

Ik heb ook net een mailtje gehad dat ik mag testen.
Minie, bedankt voor de tip!! Ik heb nog een ongebruikte extra facebook account die ik daar voor kan gebruiken, komt mooi uit!
Hoe lang duurt het eer dat je weet dat je mag testen?