3 producten gratis via KIL
-
Re: 3 producten gratis via KIL
vandaag geld ontvangen en ja hoor de bierbommen maar de helft van het bedrag
Let op!
Voor wie de Unox bierbommetjes nog niet heeft gekocht.
Het aantal cashbacks is hiervoor bereikt.
Voor wie de Unox bierbommetjes nog niet heeft gekocht.
Het aantal cashbacks is hiervoor bereikt.
Dank voor de waarschuwing. Deze info vond ik nog op: https://www.kortingisleuk.nl/amerken?ut ... n_campagne
Unox producten die t/m 20 april 2016 zijn gekocht worden nog goedgekeurd.
Deze kassabon kan opgestuurd worden naar klantenservice@kortingisleuk.nl samen met je gegevens.
Unox producten die t/m 20 april 2016 zijn gekocht worden nog goedgekeurd.
Deze kassabon kan opgestuurd worden naar klantenservice@kortingisleuk.nl samen met je gegevens.
Hier het bedrag van de bierbommen terug gekregen icm de 1 + 1 actie van
de AH
de AH
Hier in 2 delen geld terug ontvangen en helaas ook 50% van de bierbommetjes (die ik trouwens echt vies vind)
Erg jammer maar helaas.
Jammer dat KIL niet duidelijk erbij zit voor welke producten je geld terug krijgt maar dat je dat zelf uit moet zoeken.
Gelukkig schrijf ik het allemaal op anders is het echt niet bij te houden.
Erg jammer maar helaas.
Jammer dat KIL niet duidelijk erbij zit voor welke producten je geld terug krijgt maar dat je dat zelf uit moet zoeken.
Gelukkig schrijf ik het allemaal op anders is het echt niet bij te houden.
Groet,
Marieke
Marieke
Ook hier nog geen geld van de bavaria, wel maandag een berichtje dat het overgemaakt zou zijn en een paar dagen zou duren.
Ik heb, al snel, het hele bedrag teruggekregen. Was Euro 5,54.
Alles is dus vergoed en ook de bierworstjes. Nu maar proberen, spannend.
Je moet ze natuurlijk wel bij een kaasplankje doen. Gelukkig zijn er twee smaken.
Alles is dus vergoed en ook de bierworstjes. Nu maar proberen, spannend.
Je moet ze natuurlijk wel bij een kaasplankje doen. Gelukkig zijn er twee smaken.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik had maandag ook al een berichtje dat ik geld van Bavaria zou terug krijgen, maar ook nog niets. Dan ben ik gelukkig niet de enige....en hier kun je de bank toch niet de schuld van geventestpiet schreef:Ook hier nog geen geld van de bavaria, wel maandag een berichtje dat het overgemaakt zou zijn en een paar dagen zou duren.
25-4 maar even een mailtje gestuurd waar de betaling blijft
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Bedankt voor uw reactie.Marry schreef:Ik had maandag ook al een berichtje dat ik geld van Bavaria zou terug krijgen, maar ook nog niets. Dan ben ik gelukkig niet de enige....en hier kun je de bank toch niet de schuld van geventestpiet schreef:Ook hier nog geen geld van de bavaria, wel maandag een berichtje dat het overgemaakt zou zijn en een paar dagen zou duren.
25-4 maar even een mailtje gestuurd waar de betaling blijft
Excuses, er is iets niet goed gegaan met de uitbetaling waardoor u het geld nog niet heeft ontvangen.
Het bedrag is zojuist nogmaals overgemaakt en staat binnen enkele dagen op uw rekening.
Dus als je het nog niet ontvangen hebt, toch maar even mailen
Had gisteren ook een mailtje naar kil gestuurd en kreeg net ook bericht dat er iets fout was gegaan en het net is overgemaakt. We wachten maar af, nu nog wachten op de goedkeuring van de Fanta.