AH bonus kaart Gratis Ariël 3 in 1 (voor geselecteerden)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Florence

Re: AH bonus kaart Gratis Ariël 3 in 1 (voor geselecteerden)

Bericht door Florence »

Helaas, ik mag yoghurt of knakworstjes proberen met 25 % korting, maar die hoef ik niet.
Miranda
Has thanked: 10 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Miranda »

Ja ik had hem ook. Dus gisteren vroeg naar ah toen was dat hele vak al leeg. En vandaag nog steeds. En morgen vast ook. Geloof nooit dat ze dat dan nu bij gaan vullen. Zou eerder denken dat het stiekem al uit de schappen was gehaald. :roll:
remcosw

Bericht door remcosw »

Miranda schreef:Ja ik had hem ook. Dus gisteren vroeg naar ah toen was dat hele vak al leeg. En vandaag nog steeds. En morgen vast ook. Geloof nooit dat ze dat dan nu bij gaan vullen. Zou eerder denken dat het stiekem al uit de schappen was gehaald. :roll:
In dat geval heb je ook recht op een reclamecheque. Even naar de servicebalie en het moet goedkomen!

Hier helaas niet gehad.
Miranda
Has thanked: 10 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Miranda »

remcosw schreef:
Miranda schreef:Ja ik had hem ook. Dus gisteren vroeg naar ah toen was dat hele vak al leeg. En vandaag nog steeds. En morgen vast ook. Geloof nooit dat ze dat dan nu bij gaan vullen. Zou eerder denken dat het stiekem al uit de schappen was gehaald. :roll:
In dat geval heb je ook recht op een reclamecheque. Even naar de servicebalie en het moet goedkomen!

Hier helaas niet gehad.

Dat gaat hierbij niet op! Want op=op!!

Let op, hier zijn de volgende actievoorwaarden aan verbonden:

• De actie loopt van vrijdag 3 t/m zondag 5 juni 2016.

• Maximaal 1 verpakking Ariel 3in1 pods per klant.

• Geldig op Ariel 3in1 pods kleur of wit, verpakking 16 stuks.

• OP=OP.

• Alleen af te halen met jouw specifieke Bonuskaartnummer (je kunt het nummer onderaan deze e-mail checken)
remcosw

Bericht door remcosw »

Miranda schreef:
remcosw schreef:

Hier helaas niet gehad.

Dat gaat hierbij niet op! Want op=op!!

Let op, hier zijn de volgende actievoorwaarden aan verbonden:

• De actie loopt van vrijdag 3 t/m zondag 5 juni 2016.

• Maximaal 1 verpakking Ariel 3in1 pods per klant.

• Geldig op Ariel 3in1 pods kleur of wit, verpakking 16 stuks.

• OP=OP.

• Alleen af te halen met jouw specifieke Bonuskaartnummer (je kunt het nummer onderaan deze e-mail checken)
In dat geval heb je er misschien geen recht op, maar wel een grote kans dat je 'm alsnog krijgt :)
Plaats reactie