Vanaf maandag 6 juni nieuwe Scoupy acties
Re: Vanaf maandag 6 juni nieuwe Scoupy acties
willy13, had je de coupon van "Lassie Zilvervliesrijst + Linzen voor € 0,50", die eerder in je account stond, gebruikt? ...En heb je hiervoor vandaag een nieuwe coupon ontvangen? (Dan zul je vast en zeker 2 keer mogen deelnemen).
edit: https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/lass ... 0/48932/co
edit: https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/lass ... 0/48932/co
willy13 schreef:Bij mij staat in mijn account wederom de bon van Lassie Zilvervliesrijst + Linzen proberen voor 50 cent.
shiven.
De coupon van de Lassie Zilvervliesrijst + Linzen had ik gebruikt.
De datum is inmiddels aangepast naar 06-06-2016 dat de actie van start is gegaan.
Klopt dat ik nu nogmaals kan deelnemen aan deze gta.
De balk is ook helemaal groen.
De coupon van de Lassie Zilvervliesrijst + Linzen had ik gebruikt.
De datum is inmiddels aangepast naar 06-06-2016 dat de actie van start is gegaan.
Klopt dat ik nu nogmaals kan deelnemen aan deze gta.
De balk is ook helemaal groen.
-
Het lijkt er steeds meer op dat Scoupy eerst heel veel reclame heeft gemaakt met gratis, maar nu naar mijn idee KIL het beter doet.
jammer dat ze nu samen zijn gevoegd dus geen KIL acties meer 

Scoupy lijkt net de supermarkt
Met een lokkertje (gratis product) je de winkel in trekken en voor slechts 50 cent de rest laten kopen... Maar die producten gebruik ik niet of heb ik al eens gratis gehad, dus geen behoefte aan. Zijn steeds dezelfde producten. Lijkt erop alsof ze anders ook niet verkocht worden. Huishoudpapier in de doos is ook niet zo heel handig en ook niet meer dan 50 cent waard.

Ik zou de head & shoulders morgen halen ,maar zag dat die al haast op is?? Dat is snel........weird....
Ja,dat viel mij ook al op. En zelfde geld voor de andere dingen.indy777 schreef:Ik zou de head & shoulders morgen halen ,maar zag dat die al haast op is?? Dat is snel........weird....
Tijdens het boodschappen doen, app bij de hand houden.
Groet,
Marieke
Marieke
-
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 17 times
Maf, voor iemand anders cashback aangevraagd, bericht ontvangen en inmiddels goedgekeurd.
voor mijzelf een half uurtje later cashback aangevraagd en nog steeds geen bericht.

voor mijzelf een half uurtje later cashback aangevraagd en nog steeds geen bericht.