GTA milner kaas bij linders en emte
Re: GTA milner kaas bij linders en emte
In Oss bij de Emté hadden ze maandag een paar stukken licht gerijpt met als houdbaarheidsdatum 15 juni.
Geen proef gratis sticker erop. De andere varianten had de verkoopster er die middag uitgehaald vanwege dat de houdbaarheidsdatum verstreken was. Gisteren was ik er weer en geen enkele variant meer te zien.
Geen proef gratis sticker erop. De andere varianten had de verkoopster er die middag uitgehaald vanwege dat de houdbaarheidsdatum verstreken was. Gisteren was ik er weer en geen enkele variant meer te zien.
Goedkeuringsmail ontvangen van de inzending, zoals eerder aangegeven, Jan Linders AW EHv , bij de vers kaas afd, lagen div stukken milner, een gekocht kaas met etiket en kassabon op de foto verzonden. Zat geen gratis sticker op. Wel de juiste kaassoort natuurlijk, en goed duidelijk op de foto gezet. Smaakt meer dan prima de kaas.
Bij mij was het ook goedgekeurd, had foto van kaas met actiesticker gemaakt, en kassabon erlangs.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
- tequilacin
Hier ook gewoon goed gekeurd, terwijl ik toch kennelijk het verkeerde stuk kaas gekocht had.
Geld staat vandaag al op de rekening. TOP!
Geld staat vandaag al op de rekening. TOP!
Vrijdag ingediend dus nu even afwachten ,hoop dat het goed gaat, was toch € 7,74 euro
Heerlijke kaas ik had mazzel lag er 1 van 9,08
Blij dat ik naar 3e emte gefietst ben
Slecht op voorraad hoor
Blij dat ik naar 3e emte gefietst ben
Slecht op voorraad hoor
gewoon een stuk voorverpakte kaas uit het koelvak gekocht €5,89 en het geld inmiddels ontvangen
Vandaag 9,00 op rek
Die 8 cent was teveel denk haha
Ik klaag niet hoor want de kaas is erg lekker
Maar raar is het toch dien bon in 9,08!
Die 8 cent was teveel denk haha
Ik klaag niet hoor want de kaas is erg lekker
Maar raar is het toch dien bon in 9,08!