Probeer gratis Optimel yoghurt Geldig tot 22-10-2016
Probeer gratis Optimel yoghurt Geldig tot 22-10-2016
Ja ik heb er ook 1 gespot
https://www.optimel.nl/geldterugacties
ACTIEVOORWAARDEN
Specifieke actievoorwaarden
1. Deze Specifieke Actievoorwaarden zijn onderdeel van de algemene actievoorwaarden en privacy statement van het Eurosparen-Account en hebben alleen betrekking op de Optimel yoghurt geld-terug-actie. Het is niet mogelijk om zonder account deel te nemen aan deze actie.
2. Deze geld-terug-actie heeft betrekking op Optimel yoghurt aardbei (1000ml), Optimel yoghurt bosvruchten (1000ml), Optimel yoghurt perzik passievrucht (1000ml), Optimel yoghurt vanille (1000ml), Optimel yoghurt zomer variatie ananas guave (1000ml) en Optimel yoghurt herfst variatie pruim kaneel (1000ml). 3. De Actie loopt van maandag 8 augustus 2016 t/m vrijdag 21 oktober 2016. Dit betekent dat er na deze einddatum geen verzoeken meer tot uitbetaling van het aankoopbedrag in behandeling worden genomen.
4. Met de code van het deelnemende product kun je aanspraak maken op het aankoopbedrag van 1 van de 6 producten.
5. Maximaal 1 deelname per account/persoon.
6. Het aankoopbedrag wordt binnen 14 werkdagen overgemaakt op de door de deelnemer opgegeven rekeningnummer.
https://www.optimel.nl/geldterugacties
ACTIEVOORWAARDEN
Specifieke actievoorwaarden
1. Deze Specifieke Actievoorwaarden zijn onderdeel van de algemene actievoorwaarden en privacy statement van het Eurosparen-Account en hebben alleen betrekking op de Optimel yoghurt geld-terug-actie. Het is niet mogelijk om zonder account deel te nemen aan deze actie.
2. Deze geld-terug-actie heeft betrekking op Optimel yoghurt aardbei (1000ml), Optimel yoghurt bosvruchten (1000ml), Optimel yoghurt perzik passievrucht (1000ml), Optimel yoghurt vanille (1000ml), Optimel yoghurt zomer variatie ananas guave (1000ml) en Optimel yoghurt herfst variatie pruim kaneel (1000ml). 3. De Actie loopt van maandag 8 augustus 2016 t/m vrijdag 21 oktober 2016. Dit betekent dat er na deze einddatum geen verzoeken meer tot uitbetaling van het aankoopbedrag in behandeling worden genomen.
4. Met de code van het deelnemende product kun je aanspraak maken op het aankoopbedrag van 1 van de 6 producten.
5. Maximaal 1 deelname per account/persoon.
6. Het aankoopbedrag wordt binnen 14 werkdagen overgemaakt op de door de deelnemer opgegeven rekeningnummer.
Laatst gewijzigd door diana op do 04 aug 2016, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: Probeer gratis Optimel yoghurt Geldig tot 22-10-2016
Bedankt. Maar let dus op, er staat maandag 8 augustus bij actievoorwaarden en 4 aug bij veelgestelde vragen. Aangezien de actie nu op de site staat denk ik dat 4e juiste is, maar Campina even gemaild.
Heb de Campina gebeld en het is inderdaad 4 Augustus anders dan zou je de code nog niet kunnen invullen, en was de balk ook een andere kleur.
Ze gaan het spoedig aanpassen.
Ze gaan het spoedig aanpassen.
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken.
-
2 Pakken gehaald (eentje voor mijzelf en andere voor moeders), maar hij geeft aan dat de codes niet kloppen. Wel de euro's erbij maar geen geld terug dus maar weer contactformulier ingevuld.
Zojuist bericht terug ontvangen. Ze hebben het opgelost. Code is nu wel geaccepteerd
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Dat was bij mij ook het geval, twee x een code ingevuld, 2 x klopt de code niet!Famke schreef:2 Pakken gehaald (eentje voor mijzelf en andere voor moeders), maar hij geeft aan dat de codes niet kloppen. Wel de euro's erbij maar geen geld terug dus maar weer contactformulier ingevuld.
-
Ik heb wel de euro's erbij gekregen, maar dat is ook alles voor zowel mij als mijn moeder dus wederom teruggemaild met foto van het pak.