Kruidvat Garnier Olia haarkleuring niet goed geld terug t/m 21-08

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50
Has thanked: 5 times

Kruidvat Garnier Olia haarkleuring niet goed geld terug t/m 21-08

Bericht door ikka »

https://www.olianietgoedgeldterug.nl/

WELKOM

Jammer dat u niet tevreden bent met het resultaat van uw Garnier Olia aankoop. Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze gebruikers en daarom kunt u via onderstaand formulier uw aankoopbedrag terug vragen. Ook horen wij graag van u wat de reden is dat u niet tevreden bent met het behaalde resultaat. Wij zorgen dat na het insturen van onderstaand formulier uw aankoopbedrag binnen 2 weken op uw rekening staat.

https://www.olianietgoedgeldterug.nl/actievoorwaarden

Onderstaand vind ik vreemd :?:
• L’Oréal Nederland zal iedere motivatie controleren en waar nodig overleggen met de betreffende salon. Eventueel zullen we extra bewijsmateriaal (foto’s van het resultaat) bij de deelnemer opvragen.


Actievoorwaarden ”Olia” niet goed geld terug actie

Algemeen

Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de actie ”Niet tevreden geld terug” van Olia gekocht bij Kruidvat. Door deelname aan deze actie verklaart de deelnemer ("Deelnemer") uitdrukkelijk van deze actievoorwaarden kennis te hebben genomen en daarmee in te stemmen.

De actie wordt georganiseerd door L’Oréal Nederland, gevestigd te Hoofddorp ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nr. 32025040 ("Organisator")

L’Oréal Nederland heeft te allen tijde het recht om zonder opgaaf van redenen en zonder melding vooraf (de organisatie of opzet van) deze actie te (laten) beëindigen en/of (prijzen en/of actievoorwaarden) te (laten) wijzigen. Bij een aanpassing van de actievoorwaarden zal de aangepaste versie zo snel mogelijk op de website http://www.Olianietgoedgeldterug.nl (de "Website") worden geplaatst. Voor zover in deze actievoorwaarden bepaalde situaties niet zijn voorzien, zal L’Oréal Nederland over deze gevallen beslissen.

De actieperiode loopt van 8 augustus tot en met 21 augustus 2016 (de "Actieperiode"). Dit betekent dat deze actie enkel geldig is voor Olia producten afgenomen gedurende de actieperiode bij een Kruidvat vestiging in Nederland.

Deelname

Deelname aan deze actie is uitsluitend toegestaan aan personen die tijdens de Actieperiode woonachtig zijn in Nederland en de beschikking hebben over een Nederlandse bank- of girorekening. Maximaal 1 deelname per adres en/of rekeninghouder en deelnemers komen enkel voor vergoeding in aanmerking als onderstaande stappen binnen 30 dagen na het einde van de Actieperiode zijn voltooid en de informatie door L’Oréal is ontvangen.

De deelnemer die jonger is dan 16 jaar, dient schriftelijke toestemming te hebben van zijn wettelijke vertegenwoordiger(s) (bijvoorbeeld ouder of voogd) voor deelname aan deze actie en voor het ontvangen van prijzen.

L’Oréal Nederland heeft te allen tijde het recht één of meer deelnemers zonder opgaaf van redenen en zonder melding vooraf van deelname uit te sluiten als er een redelijk vermoeden van fraude bestaat. Door uitsluiting van deelname komt de deelnemer op geen enkele wijze meer in aanmerking voor enige vergoeding.

Te volgen stappen

Ga naar het Kruidvat van 8 augustus t/m 21 augustus 2016.
Ga naar http://www.Olianietgoedgeldterug.nl.
Maak een foto van de kassabon en upload deze.
Vul een duidelijke motivatie in waarom u niet tevreden bent.
Stuur alle informatie binnen 30 dagen na het einde van de actieperiode in.
Het aankoopbedrag wordt binnen 2 weken gestort op het opgegeven rekeningnummer.
Alleen inzendingen met volledig en juist ingevulde gegevens die binnen 30 dagen na het einde van de actieperiode worden ingestuurde worden verwerkt. Bij een niet-conforme deelname vervalt het recht op vergoeding.
Deelnemers kunnen uitsluitend deelnemen via internet, http://www.Olianietgoedgeldterug.nl
Deelnemers kunnen uitsluitend deelnemen indien zij in het bezit zijn van een Nederlands IBAN-nummer.
Maximaal 1 deelname per adres en/of rekeninghouder.
• L’Oréal Nederland zal iedere motivatie controleren en waar nodig overleggen met de betreffende salon. Eventueel zullen we extra bewijsmateriaal (foto’s van het resultaat) bij de deelnemer opvragen.
Peter Hendriks
Berichten: 60
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:35

Re: Kruidvat Garnier Olia haarkleuring niet goed geld terug t/m 21-08

Bericht door Peter Hendriks »

Voor vragen bel 0183-587414 of stuur
een mail naar klantenservice@hokra.nl
feelings
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:38

Re: Kruidvat Garnier Olia haarkleuring niet goed geld terug t/m 21-08

Bericht door feelings »

Onderstaand vind ik vreemd :?:
• L’Oréal Nederland zal iedere motivatie controleren en waar nodig overleggen met de betreffende salon. Eventueel zullen we extra bewijsmateriaal (foto’s van het resultaat) bij de deelnemer opvragen.


Ook ik vind dit vreemd :?
Gebruikersavatar
Natasja79v
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:05

Re: Kruidvat Garnier Olia haarkleuring niet goed geld terug t/m 21-08

Bericht door Natasja79v »

ik vind het wel logisch.
Anders zou iedereen zijn haar naar tevredenheid kunnen kleuren en dan het geld terug vragen.
Dat is niet de opzet van deze actie.
Dus ik begrijp dat ze de reden van ontevredenheid navragen bij een salon (deskundige die zij benaderen denk ik). En dat ze dan eventueel, als er nog onduidelijkheid is, bewijs via foto's vragen dat je kapsel erg mislukt is.
Jo12
Berichten: 236
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:59
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Kruidvat Garnier Olia haarkleuring niet goed geld terug t/m 21-08

Bericht door Jo12 »

Ik vind het wat vreemd omdat ze het de ene keer een 'niet goed geld terug' en de andere keer een 'niet tevreden geld terug' actie noemen. Bij een niet goed actie geef je aan dat er echt iets mis is met het product. Zoals toen met Persil dat je moet laten zien dat er nog een vlek in zit. Niet tevreden is heel persoonlijk, en kan ook liggen aan hoe het product aangebracht moet worden, hoe het ruikt, of het drupt, enzovoorts. Dat kan je niet laten zien met een foto.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50
Has thanked: 5 times

Re: Kruidvat Garnier Olia haarkleuring niet goed geld terug t/m 21-08

Bericht door ikka »

Inderdaad Jo12.
Het kan ook zijn dat de verf niet dekkend genoeg is maar dat ik
*Het te duur of overdreven vind om naar de salon te gaan om het bij te werken
*Na ontevredenheid later een ander merk haarverf neem om het bij te werken.
(Ik kleur mijn haren overigens nooit :lol:)
Miss boodschap
Berichten: 184
Lid geworden op: di 12 mei 2015, 15:08

Re: Kruidvat Garnier Olia haarkleuring niet goed geld terug t/m 21-08

Bericht door Miss boodschap »

Ik snap niet zo goed wat ze met "salon" bedoelen. Dit is toch om gewoon zelf thuis te gebruiken, niet om mee naar de kapper te nemen??
Gebruikersavatar
testpiet
Berichten: 158
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 16:42
Locatie: arnhem

Re: Kruidvat Garnier Olia haarkleuring niet goed geld terug t/m 21-08

Bericht door testpiet »

Volgens mij is in 2013 dit product door hun op de markt gebracht en konden mensen in aanmerking komen voor 2 verpakkingen. Er zijn toen inderdaad mensen geweest die daarna na de kapper(salon) moesten om het kapsel weer goed te krijgen. Dat was toen aantoonbaar. Lijkt mij dus niet zo makkelijk om geld terug te krijgen.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Kruidvat Garnier Olia haarkleuring niet goed geld terug t/m 21-08

Bericht door Deezers »

Er staat letterlijk: Wij zorgen dat na het insturen van onderstaand formulier uw aankoopbedrag binnen 2 weken op uw rekening staat. Oftewel: de reden maakt dan niet uit, als je het formulier instuurt heb je binnen 2 weken je geld terug? :lol:
Plaats reactie