WELKOM
Jammer dat u niet tevreden bent met het resultaat van uw Garnier Olia aankoop. Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze gebruikers en daarom kunt u via onderstaand formulier uw aankoopbedrag terug vragen. Ook horen wij graag van u wat de reden is dat u niet tevreden bent met het behaalde resultaat. Wij zorgen dat na het insturen van onderstaand formulier uw aankoopbedrag binnen 2 weken op uw rekening staat.
https://www.olianietgoedgeldterug.nl/actievoorwaarden
Onderstaand vind ik vreemd

• L’Oréal Nederland zal iedere motivatie controleren en waar nodig overleggen met de betreffende salon. Eventueel zullen we extra bewijsmateriaal (foto’s van het resultaat) bij de deelnemer opvragen.
Actievoorwaarden ”Olia” niet goed geld terug actie
Algemeen
Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de actie ”Niet tevreden geld terug” van Olia gekocht bij Kruidvat. Door deelname aan deze actie verklaart de deelnemer ("Deelnemer") uitdrukkelijk van deze actievoorwaarden kennis te hebben genomen en daarmee in te stemmen.
De actie wordt georganiseerd door L’Oréal Nederland, gevestigd te Hoofddorp ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nr. 32025040 ("Organisator")
L’Oréal Nederland heeft te allen tijde het recht om zonder opgaaf van redenen en zonder melding vooraf (de organisatie of opzet van) deze actie te (laten) beëindigen en/of (prijzen en/of actievoorwaarden) te (laten) wijzigen. Bij een aanpassing van de actievoorwaarden zal de aangepaste versie zo snel mogelijk op de website http://www.Olianietgoedgeldterug.nl (de "Website") worden geplaatst. Voor zover in deze actievoorwaarden bepaalde situaties niet zijn voorzien, zal L’Oréal Nederland over deze gevallen beslissen.
De actieperiode loopt van 8 augustus tot en met 21 augustus 2016 (de "Actieperiode"). Dit betekent dat deze actie enkel geldig is voor Olia producten afgenomen gedurende de actieperiode bij een Kruidvat vestiging in Nederland.
Deelname
Deelname aan deze actie is uitsluitend toegestaan aan personen die tijdens de Actieperiode woonachtig zijn in Nederland en de beschikking hebben over een Nederlandse bank- of girorekening. Maximaal 1 deelname per adres en/of rekeninghouder en deelnemers komen enkel voor vergoeding in aanmerking als onderstaande stappen binnen 30 dagen na het einde van de Actieperiode zijn voltooid en de informatie door L’Oréal is ontvangen.
De deelnemer die jonger is dan 16 jaar, dient schriftelijke toestemming te hebben van zijn wettelijke vertegenwoordiger(s) (bijvoorbeeld ouder of voogd) voor deelname aan deze actie en voor het ontvangen van prijzen.
L’Oréal Nederland heeft te allen tijde het recht één of meer deelnemers zonder opgaaf van redenen en zonder melding vooraf van deelname uit te sluiten als er een redelijk vermoeden van fraude bestaat. Door uitsluiting van deelname komt de deelnemer op geen enkele wijze meer in aanmerking voor enige vergoeding.
Te volgen stappen
Ga naar het Kruidvat van 8 augustus t/m 21 augustus 2016.
Ga naar http://www.Olianietgoedgeldterug.nl.
Maak een foto van de kassabon en upload deze.
Vul een duidelijke motivatie in waarom u niet tevreden bent.
Stuur alle informatie binnen 30 dagen na het einde van de actieperiode in.
Het aankoopbedrag wordt binnen 2 weken gestort op het opgegeven rekeningnummer.
Alleen inzendingen met volledig en juist ingevulde gegevens die binnen 30 dagen na het einde van de actieperiode worden ingestuurde worden verwerkt. Bij een niet-conforme deelname vervalt het recht op vergoeding.
Deelnemers kunnen uitsluitend deelnemen via internet, http://www.Olianietgoedgeldterug.nl
Deelnemers kunnen uitsluitend deelnemen indien zij in het bezit zijn van een Nederlands IBAN-nummer.
Maximaal 1 deelname per adres en/of rekeninghouder.
• L’Oréal Nederland zal iedere motivatie controleren en waar nodig overleggen met de betreffende salon. Eventueel zullen we extra bewijsmateriaal (foto’s van het resultaat) bij de deelnemer opvragen.