NS dagkaart 2e klas € 12,50
NS dagkaart 2e klas € 12,50
https://www.ns.nl/producten/en/losse-ka ... us-1607113
Geldigheid
•De actie duurt t/m 27 augustus 2016
•Voor het reizen met een e-ticket geldt een legitimatieplicht
•Met de verkregen reisproducten kunt u reizen t/m 31 oktober 2016
•Maximaal 1 persoon per dagkaart
•De dagkaart is 1 dag geldig: op ma t/m vr alleen na 9.00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen de hele dag
•De dagkaarten zijn geldig in de 2e klas
•De Dagkaart is geldig in binnenlandse treinen. Voor het reizen met de Intercity direct (voorheen Fyra) en de ICE-treinen geldt een toeslagverplichting, de Dagkaart is niet geldig in Thalys-treinen
•Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar
•Er is geen restitutie of omwisseling in geld mogelijk behalve in gevallen van ernstige vertraging
Geldigheid
•De actie duurt t/m 27 augustus 2016
•Voor het reizen met een e-ticket geldt een legitimatieplicht
•Met de verkregen reisproducten kunt u reizen t/m 31 oktober 2016
•Maximaal 1 persoon per dagkaart
•De dagkaart is 1 dag geldig: op ma t/m vr alleen na 9.00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen de hele dag
•De dagkaarten zijn geldig in de 2e klas
•De Dagkaart is geldig in binnenlandse treinen. Voor het reizen met de Intercity direct (voorheen Fyra) en de ICE-treinen geldt een toeslagverplichting, de Dagkaart is niet geldig in Thalys-treinen
•Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar
•Er is geen restitutie of omwisseling in geld mogelijk behalve in gevallen van ernstige vertraging
-
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: NS dagkaart 2e klas € 12,50
Bedankt, heb wel een abonnement maar deze mail niet gekregen. Met de link is het toch gelukt.
ja staat er wel bij, beetje vreemd wel je zal maar een ov jaarkaart hebben als abonnement, wat moet je dan met een dagkaart. Daarnaast kun je kaartje ook naar anderen sturen.Peter Hendriks schreef:alleen geldig voor abonnementhouders....
Bij voorwaarden staat ook niet dat je abonnement moet tonen samen met het kaartje.
Iemand al ervaring met reizen met kaartje zonder abonnement?
ik begrijp dat het de bedoeling is dat je als abonnementhouder iemand meeneemt om samen met jou te reizen, hoewel er in de voorwaarden niet bijstaat dat je samen moet reizen.
als niet abonnementhouder heb ik er toch een aangevraagd, er wordt niet naar mijn abonnementnummer gevraagd. En de e-mail met de link is inmiddels binnen. wel staat er in (in het Engels) dat ik eerst een datum moet kiezen voordat ik met het kaartje op stap kan. ik denk dat die datum dan op het e-ticket geprint wordt.
wat ik alleen niet snap is waarom het hele verhaal ineens in het Engels is.
Die kaart is een Copy of Promo Day Ticket. waarom een kopie?
In de voorwaarden staat dit:
Moet ik de dagkaart zelf gebruiken, of kan ik deze ook aan iemand anders geven?
U kunt de dagkaart zelf gebruiken, maar u kunt het ook aan iemand anders geven.
dus het lijkt mij geen probleem om met het kaartje te reizen zonder abonnement, want dat heb je dan van iemand anders gekregen.
als niet abonnementhouder heb ik er toch een aangevraagd, er wordt niet naar mijn abonnementnummer gevraagd. En de e-mail met de link is inmiddels binnen. wel staat er in (in het Engels) dat ik eerst een datum moet kiezen voordat ik met het kaartje op stap kan. ik denk dat die datum dan op het e-ticket geprint wordt.
wat ik alleen niet snap is waarom het hele verhaal ineens in het Engels is.
Die kaart is een Copy of Promo Day Ticket. waarom een kopie?
In de voorwaarden staat dit:
Moet ik de dagkaart zelf gebruiken, of kan ik deze ook aan iemand anders geven?
U kunt de dagkaart zelf gebruiken, maar u kunt het ook aan iemand anders geven.
dus het lijkt mij geen probleem om met het kaartje te reizen zonder abonnement, want dat heb je dan van iemand anders gekregen.
met een voordeeluren-abonnement ben je toch ook abonnementhouder?
Beetje onduidelijke voorwaarden bij deze actie, jammer.
Beetje onduidelijke voorwaarden bij deze actie, jammer.
Kaart gewoon gebruiken, je hoeft niet met ze 2en te zijn en ook na een abonnement wordt niet gevraagd.
Vandaag de kaart gebruikt, zonder moeilijkheden
Vandaag de kaart gebruikt, zonder moeilijkheden
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Bij mij is de bestelknop inmiddels al verdwenen. Ik probeerde het vanmorgen nog maar helaas niet meer mogelijk.Florence schreef:het kaartje is n0g steeds te bestellen