Exclusief voor jou: Scoupy: Apetina Classic Plak 200 gram: van €2,09* voor €0 (gekocht bij Jumbo)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven

Exclusief voor jou: Scoupy: Apetina Classic Plak 200 gram: van €2,09* voor €0 (gekocht bij Jumbo)

Bericht door Shiven »

Exclusief voor jou: Apetina Classic Plak 200 gram: van €2,09* voor €0 (gekocht bij Jumbo).

Actievoorwaarden
• Let op: voor deze actie geldt op=op.
• Dit is een strikt persoonlijke, niet overdraagbare aanbieding die alleen voor jou geldig is.
• Alleen geldig op Apetina Classic Plak 200 gr.
• NIET geldig op Apetina Classic verse kaasplak, Block 150g.
• *Adviesprijs: €2,09.
• Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Nederlandse Jumbo-winkel.
• Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
• Beperkt aantal verpakkingen te vergeven.
• Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
• We berekenen de Cashback over het daadwerkelijk betaalde bedrag.
• 1 + 1 wordt verrekend als 50% korting door het daadwerkelijk betaalde bedrag van 2 actieproducten bij elkaar op te tellen.
• (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
• Indien deze Cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
• Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
• Deze geld-terug-actie is begonnen op 29-08-2016. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
Volledige voorwaarden, zie: http://scoupy.com/nl/terms
Laatst gewijzigd door Shiven op vr 09 sep 2016, 10:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Famke
Has thanked: 14 times
Been thanked: 15 times

Re: Speciaal voor Jou: Scoupy: Apetina Classic Plak 200 gram: van €2,09* voor €0 (gekocht bij Jumbo)

Bericht door Famke »

Jammer genoeg heb ik deze niet. :( Had hem namelijk heel graag gehad.
JK90

Re: Speciaal voor Jou: Scoupy: Apetina Classic Plak 200 gram: van €2,09* voor €0 (gekocht bij Jumbo)

Bericht door JK90 »

Famke schreef:Jammer genoeg heb ik deze niet. :( Had hem namelijk heel graag gehad.
Ja, jij wil alles :lol:
Famke

Bericht door Famke »

Ik wil veel maar niet alles. ;) Maar dit kan ik zelf eens eten ipv dat ik het weg moet geven.
ikka
Has thanked: 3 times

Bericht door ikka »

Ik had deze ook graag gehad maar misschien niet gekregen omdat ik de old amsterdam niet gekocht heb.
Geitenkaas :roll:
Ik proef dan de geit zelf in mijn mond haha.
Chrisje9999
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Bericht door Chrisje9999 »

Maakt niet uit hoor, heb hem ook niet en wel Old Amsterdam gekocht.
Famke

Bericht door Famke »

ikka schreef:Ik had deze ook graag gehad maar misschien niet gekregen omdat ik de old amsterdam niet gekocht heb.
Geitenkaas :roll:
Ik proef dan de geit zelf in mijn mond haha.
Ik heb ook de Old White wel gekocht en heb hem ook niet. Ook staat het merk wel bij mijn merken.
Iwan1976

Bericht door Iwan1976 »

Het kan heel goed zijn dat je later alsnog een mail krijgt met dezelfde persoonlijke aanbieding. Gebeurde bij mij ook met de Zonnatura Roasties.
egni

Bericht door egni »

Zijn er meer mensen die nu ook/pas deze aanbieding in de app hebben?
Plaats reactie