Was dat minimaal 220 gram? De kaas lijkt mij namelijk ook lekker, maar tegelijk ook te duur als je alleen flinke stukken kan kopen.sjaak van de Hoek schreef: wij hebben gisteren een stuk van deze kaas gekocht van 4,86 en 3,00 euro terug gekregen.
Heerlijke kaas hoor maar normaal gesproken wel erg duur.
Scoupy, vanaf 15-08-2016 Old Amsterdam Old White (220gr), van €5,50* voor €2,50!
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: Scoupy, vanaf 15-08-2016 Old Amsterdam Old White (220gr), van €5,50* voor €2,50!
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Scoupy, vanaf 15-08-2016 Old Amsterdam Old White (220gr), van €5,50* voor €2,50!
Famke schreef:Was dat minimaal 220 gram? De kaas lijkt mij namelijk ook lekker, maar tegelijk ook te duur als je alleen flinke stukken kan kopen.sjaak van de Hoek schreef: wij hebben gisteren een stuk van deze kaas gekocht van 4,86 en 3,00 euro terug gekregen.
Heerlijke kaas hoor maar normaal gesproken wel erg duur.
Hier liggen ook alleen flinke stukken inderdaad van zo 7 euro dan vind ik het nog steeds duur.
Ik hoop dus maar dat ik ook nog snel een kleiner stuk vind.
In aanbieding bij Plus!
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Op Facebook vond ik:
Dus ik heb vandaag een mooi klein voorverpakt stuk gevonden in mijn budget. Alleen vreemd dat deze kaas in een hoekje lag bij de gewone kazen en niet bij de geitenkaasselectie.alleen stukken die je vers af laat snijden moeten minimaal 220 gr zijn. Voorverpakte stukken doen ongeacht gewicht allemaal mee aan de actie! Groetjes, Joyce van SCOUPY
Gezien bij AH.
Korting voucher voor Old Amsterdam old White
25% korting geldig van 1 t/m 4 september 2016
1 verpakking per klant.
ALLEEN GELDIG BIJ AH!
Korting voucher voor Old Amsterdam old White
25% korting geldig van 1 t/m 4 september 2016
1 verpakking per klant.
ALLEEN GELDIG BIJ AH!
Ik heb een stuk Old White van ruim 300gram gekocht bij A.Heijn, maar krijg een afwijzing omdat ik GEEN VOORVERPAKT stuk heb gekocht.
Dit is de reactie van Scoupy:
Het product wat jij gekocht hebt voldoet niet aan de voorwaarden, omdat deze bij de versafdeling is gekocht. Hierdoor kunnen wij jouw aanvraag helaas niet goedkeuren.
Je kunt het dus maar beter eerst navragen.
Dit is de reactie van Scoupy:
Het product wat jij gekocht hebt voldoet niet aan de voorwaarden, omdat deze bij de versafdeling is gekocht. Hierdoor kunnen wij jouw aanvraag helaas niet goedkeuren.
Je kunt het dus maar beter eerst navragen.
@Marg1998, Zie de Actievoorwaarden:
Actievoorwaarden
• Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
• Alleen geldig op: Old Amsterdam Old White voorverpakt stuk en vers van het mes. Alle voorverpakte stukken doen mee ongeacht het gewicht. Wanneer je een stuk ter plekke laat afsnijden, dan moet deze minimaal 220 gr. zijn.
• Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een Nederlandse winkel.
• Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
• Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
• We berekenen de cashback over het daadwerkelijke aankoopbedrag per stuk. Dit is het bedrag van één product, met aftrek van de korting, dat is afgerekend aan de kassa.
• (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
• Indien deze cashback actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
• Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
• Deze cashback actie is begonnen op 15-08-2016. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
• *Voorbeeld o.b.v. de adviesprijs: €5,50 voor een stuk van 220 gr. Per winkel kan de prijs verschillen.
• Volledige voorwaarden, zie: http://scoupy.com/nl/terms
Mocht je nog vragen hebben over deze actie, bekijk dan de FAQ's (meest gestelde vragen) op scoupy.com/nl/faq-cashback. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar: klantenservice@scoupy.com
Actievoorwaarden
• Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
• Alleen geldig op: Old Amsterdam Old White voorverpakt stuk en vers van het mes. Alle voorverpakte stukken doen mee ongeacht het gewicht. Wanneer je een stuk ter plekke laat afsnijden, dan moet deze minimaal 220 gr. zijn.
• Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een Nederlandse winkel.
• Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
• Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
• We berekenen de cashback over het daadwerkelijke aankoopbedrag per stuk. Dit is het bedrag van één product, met aftrek van de korting, dat is afgerekend aan de kassa.
• (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
• Indien deze cashback actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
• Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
• Deze cashback actie is begonnen op 15-08-2016. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
• *Voorbeeld o.b.v. de adviesprijs: €5,50 voor een stuk van 220 gr. Per winkel kan de prijs verschillen.
• Volledige voorwaarden, zie: http://scoupy.com/nl/terms
Mocht je nog vragen hebben over deze actie, bekijk dan de FAQ's (meest gestelde vragen) op scoupy.com/nl/faq-cashback. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar: klantenservice@scoupy.com
"Het product wat jij gekocht hebt voldoet niet aan de voorwaarden, omdat deze bij de versafdeling is gekocht. Hierdoor kunnen wij jouw aanvraag helaas niet goedkeuren", was het antwoord van de klantenservice Scoupy op mijn mail dat ik het niet eens was met afwijzing.
Heb nog een mailtje gestuurd en hierop zouden ze nog terugkomen.
Heb nog een mailtje gestuurd en hierop zouden ze nog terugkomen.
Re: Scoupy: Vitaminwater, Hüttenkäse, Häagen-Dazs, Yogho!Yogho!, Sportlife, Digestive Cream, DREAM Rice
Opmerking moderator:
Ik heb dit bericht en de reactie erop verplaatst naar het juiste topic.
Is Old Amsterdam white nog ergens in de aanbieding?
Ik heb dit bericht en de reactie erop verplaatst naar het juiste topic.
Is Old Amsterdam white nog ergens in de aanbieding?
Laatst gewijzigd door koekje op vr 16 sep 2016, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Scoupy: Vitaminwater, Hüttenkäse, Häagen-Dazs, Yogho!Yogho!, Sportlife, Digestive Cream, DREAM Rice
koekje schreef:Is Old Amsterdam white nog ergens in de aanbeiding?
Vanaf as maandag bij AH