Head & Shoulders shampoo 100% retour
Re: Head & Shoulders shampoo 100% retour
Vandaag was ik bij het kruidvat en er staat een reclamezuil met bord erboven en alle h en s soorten, de flyers hingen er aan vast!
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Hier hingen de coupons gewoon naast het product. Nog niet gedurfd om het product mee te nemen, maar wel al vast 2 coupons zodat ik die zeker niet misloop.
- Bijlagen
-
- Afbeelding.jpg (172.2 KiB) 5688 keer bekeken
-
Vandaag gehaald, maar bij de kassa moest ik 2.50 betalen. Volgens mij stond er 4.99. Ik zei het tegen de cassiere , maar die zei dat de kassa 2.50 aangaf, dus dat was de prijs. Ik heb de dry scalp van 270 ml gekocht. Zal dit vergoed worden of zal ik deze terugbrengen?
naast de 100% retour display stond bij ons ook een aparte display met allemaal flessen voor 2,50 geprijsd,
hier stond een bordje bij dat het om oude verpakkingen ging
hier stond een bordje bij dat het om oude verpakkingen ging
https://www.kruidvat.nl/a/2144/head-sho ... ry-me-freeStokroosje schreef:Vandaag gehaald, maar bij de kassa moest ik 2.50 betalen. Volgens mij stond er 4.99. Ik zei het tegen de cassiere , maar die zei dat de kassa 2.50 aangaf, dus dat was de prijs. Ik heb de dry scalp van 270 ml gekocht. Zal dit vergoed worden of zal ik deze terugbrengen?
Dit zijn de deelnemende verpakkingen
Ik zou een foto van het geheel maken en de streepjescode erbij zetten als het wel een actieverpakking is.
Groet,
Marieke
Marieke
-
- Has thanked: 109 times
- Been thanked: 24 times
Ik had dat ook, heb hem omgeruild, voor de flesjes uit de display.Stokroosje schreef:Vandaag gehaald, maar bij de kassa moest ik 2.50 betalen. Volgens mij stond er 4.99. Ik zei het tegen de cassiere , maar die zei dat de kassa 2.50 aangaf, dus dat was de prijs. Ik heb de dry scalp van 270 ml gekocht. Zal dit vergoed worden of zal ik deze terugbrengen?
-