Exclusief voor jou Scoupy: Pepsi Max 1,5L van €1,63* voor €0 bij Jumbo
Exclusief voor jou Scoupy: Pepsi Max 1,5L van €1,63* voor €0 bij Jumbo
https://scoupy.com/nl#/geld-terug/pepsi ... 0/49097/co
Scoupy: Pepsi Max 1,5L van €1,63* voor €0
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één fles Pepsi Max 1,5L gekocht bij Jumbo.
Actievoorwaarden
Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
Alleen geldig op Pepsi Max 1,5L.
Niet geldig op statiegeld.
Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Nederlandse Jumbo-winkel.
Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
1 + 1: je krijgt 50% cashback over het totaalbedrag van 2 stuks. Bijv. 2 stuks fruit van €5,00 voor €2,50. SCOUPY geeft over dit totaalbedrag 50% cashback = €1,25.
2 + 1: je krijgt 33,33% cashback over het totaalbedrag van 3 stuks.
2e halve prijs: je krijgt 50% cashback over het totaalbedrag van 2 stuks.
Indien deze cashback actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
Deze cashback actie is begonnen op 18-11-2016. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
*Voorbeeld o.b.v. de adviesprijs: €1,63. Per Jumbo-winkel kan de prijs verschillen.
Volledige voorwaarden, zie: http://scoupy.com/nl/terms
Scoupy: Pepsi Max 1,5L van €1,63* voor €0
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één fles Pepsi Max 1,5L gekocht bij Jumbo.
Actievoorwaarden
Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
Alleen geldig op Pepsi Max 1,5L.
Niet geldig op statiegeld.
Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Nederlandse Jumbo-winkel.
Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
1 + 1: je krijgt 50% cashback over het totaalbedrag van 2 stuks. Bijv. 2 stuks fruit van €5,00 voor €2,50. SCOUPY geeft over dit totaalbedrag 50% cashback = €1,25.
2 + 1: je krijgt 33,33% cashback over het totaalbedrag van 3 stuks.
2e halve prijs: je krijgt 50% cashback over het totaalbedrag van 2 stuks.
Indien deze cashback actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
Deze cashback actie is begonnen op 18-11-2016. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
*Voorbeeld o.b.v. de adviesprijs: €1,63. Per Jumbo-winkel kan de prijs verschillen.
Volledige voorwaarden, zie: http://scoupy.com/nl/terms
Laatst gewijzigd door Shiven op zo 20 nov 2016, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Scoupy: Pepsi Max 1,5L van €1,63* voor €0 bij Jumbo
Famke, bedankt voor je terugkoppeling. Ik heb een onderzoekje gedaan. Het is GEEN Exclusief voor jou-coupon..., maar log ik uit, is de Pepsi Max coupon verdwenen. Gokje: Misschien komt het omdat ik niet heb meegedaan aan de Pepsi Max 1,5 L actie bij AH... en ik nu nog kans krijg de fles bij Jumbo te kopen? Sorry!Famke schreef:Thankx. Nog niet te zien in mijn account, maar ik kan via jouw link wel een kassabon indienen.
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Ik denk een speciaal voor jouw bon ik heb hem ook niet.
En als ik op kassabon insturen klik zal hij dus worden afgekeurd omdat hij niet in mijn eigen account staat.
En als ik op kassabon insturen klik zal hij dus worden afgekeurd omdat hij niet in mijn eigen account staat.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Bij een Exclusief voor jou staat het er meestal op. Ik zie hem ook niet, maar kon kassabon insturen (wat niet kan bv bij die Remia Exclusief voor jou die Mario meldde en andere coupons die ik ook niet kreeg), hij stond ook niet in dat lijstje met vinken, maar pikte toen ik op volgende klikte zonder verder iets anders ook aan te vinken. Kreeg netjes mail dat hij was ingediend en hij is ook net goedgekeurd door Scoupy. Mogelijk probleempje bij Scoupy dat hij niet goed zichtbaar is? Ik heb eerder trouwens ook meegedaan met de AH Pepsi Max actie.
Volgens mij is deze actie voor iedereen....er staat dat deze actie is ingegaan op 18-11.....is dus een andere actie als de vorige....en er staat 1 per persoon, gekocht in een Nederlandse Jumbo winkel...
Ik heb in elk geval 'n fles gehaald, en ingediend....
Volgens mij komt dat helemaal goed.....
Nog bedankt Shiven, voor de tip!
Ik heb in elk geval 'n fles gehaald, en ingediend....
Volgens mij komt dat helemaal goed.....

Nog bedankt Shiven, voor de tip!
Dat gaat snel, heb de goedkeuring binnen, en had ook meegedaan met de vorige Pepsi actie....
dus op naar Jumbo voor de Pepsi Max zou ik zeggen.....via de link hierboven van Shiven
dus op naar Jumbo voor de Pepsi Max zou ik zeggen.....via de link hierboven van Shiven

Hebben jullie ook aan de cola actie van AH mee gedaan ?
Die van Jumbo is toch een nieuwe ??
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Dat je hem alleen bij de AH mocht halen van Scoupy is inderdaad een oude ivm deze van de Jumbo. Maar kijk even of je insturen kassabon onderaan hebt staan als je de link van Shiven aanklikt. Zo ja, dan kan je meedoen.
De Pepsi Max 1,5 l bij Albert Heijn heeft afloopdatum 16-11-2016. En zoals gezegd heb ik hieraan niet meegedaan.Fieglie schreef:Hebben jullie ook aan de cola actie van AH mee gedaan ?
De Pepsi Max 1,5 l bij Jumbo heeft ingangsdatum 18-11-2016. Mijn vage veronderstelling is dat Scoupy deze coupon aan mijn account heeft toegevoegd omdat ik de AH-actie aan mij voorbij heb laten gaan.
Zie voor de rest de feedback van Famke en Mario.
Succes!