Daar niet halen dus, anders krijg je maar 50% terug...Miss boodschap schreef:Vanaf maandag bij de Appie alle geconcentreerde wasmiddel 2é gratis (o.a. Persil caps).
100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)
Re: 100% gratis wasmiddelen
-
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 15 times
Je krijgt wel dubbele hoeveelheid aan middelen en dus goedkoop uit.Deezers schreef:Daar niet halen dus, anders krijg je maar 50% terug...Miss boodschap schreef:Vanaf maandag bij de Appie alle geconcentreerde wasmiddel 2é gratis (o.a. Persil caps).
Hier nog genoeg voorraad, dus dan haal ik liever gewoon 1 verpakking, anders komt 't nooit opFamke schreef:Je krijgt wel dubbele hoeveelheid aan middelen en dus goedkoop uit.Deezers schreef:Daar niet halen dus, anders krijg je maar 50% terug...Miss boodschap schreef:Vanaf maandag bij de Appie alle geconcentreerde wasmiddel 2é gratis (o.a. Persil caps).
Ben wel benieuwd naar de voorwaarden en de merken. Volgens mij zijn er 20 soorten per merk onderhand
Heb het nagevraagd bij Scoupy ,
Hallo Scoupy, ik heb op een forum de volgende actie gelezen : http://gratiswasmiddelen.nl
Kan je van ieder deelnemend product 1 gratis krijgen per huishouden rekeningnummer ?
Reactie Scoupy,
Hallo Robbert, ja klopt inderdaad! Nog wel heel even geduld met het kopen van de producten. De actie begint namelijk5 december. Groetjes, Fleur van SCOUPY
Hallo Scoupy, ik heb op een forum de volgende actie gelezen : http://gratiswasmiddelen.nl
Kan je van ieder deelnemend product 1 gratis krijgen per huishouden rekeningnummer ?
Reactie Scoupy,
Hallo Robbert, ja klopt inderdaad! Nog wel heel even geduld met het kopen van de producten. De actie begint namelijk5 december. Groetjes, Fleur van SCOUPY
Die bonus aanbieding van Albert Heijn geldt op alle geconcentreerde wasmiddelen.
Dus als je alle artikelen van de scoupy actie op 1 bon zet gaat het hoe dan ook 'mis' met de 1+1 gratis actie.
Feitelijk moet je bij Ah dus alles apart afrekenen of toch maar naar een andere supermarkt gaan.
Dus als je alle artikelen van de scoupy actie op 1 bon zet gaat het hoe dan ook 'mis' met de 1+1 gratis actie.
Feitelijk moet je bij Ah dus alles apart afrekenen of toch maar naar een andere supermarkt gaan.
Wat gaat er dan mis ?Marga schreef:Die bonus aanbieding van Albert Heijn geldt op alle geconcentreerde wasmiddelen.