Tussen kerst en oud en nieuw kun je gratis een setje gehoorbeschermers ophalen bij Hans Anders van Noizezz, let wel op de voorwaarden. De eerste 1000 personen konden ze alvast vooraf reserveren online, maar die zijn al op. Ze zijn er in 1 maat en deze zijn voor volwassenen.
https://www.hansanders.nl/acties/demp-j ... t=deeplink
Gratis gehoorbeschermers ophalen bij Hans Anders
Re: Gratis gehoorbeschermers ophalen bij Hans Anders
Vergeet deze niet, start aanstaande dinsdag. Zal wel snel gaan. Fijne dagen iedereen!
-
Ik heb zostraks 2 setjes opgehaald. 1 voor mijn vader en 1 voor mijzelf. Ik had mijn vader al meegenomen, maar die was nog even de auto aan het parkeren terwijl ik alvast heen ben gegaan. De verkoopster had eerst wat problemen met het scannen, en riep er een collega bij die het ook eerst niet lukte, maar na even wat dingen testen lukte het alsnog. Ze hadden 2 doosjes, 1 met zwarte blikjes (Noizezz No Filter) en 1 met zwart/rode blikjes (Noizezz Red Extreme). Ze pakte eerst een zwart/rood blikje en toen vroeg de andere verkoopster om een zwarte te pakken. Ik kreeg ze uiteindelijk beide mee. Ik vroeg nog of er verschil in zat maar ze zei van niet. Het ging wel op naam, wij hebben beide in het verleden brillen bij hun gekocht, dus stonden we nog in het systeem. De andere collega zei anders kan iedereen zomaar setjes meenemen.
Ik zet net weer de link te bekijken en de blikjes van de link zijn idd de zwarte Noizezz No Filter die je gratis kunt halen. En daarbij staat dat je 20% korting krijgt op gehoorbeschermers en dat zij de Noizezz Red Extreme aanraden en dat zijn dus idd die van het zwart/rode blikje. Op de site hebben die Red Extreme wel een rood stukje aan de achterkant, die ik heb zijn helemaal wit. Maar er zit wel een gebruiksaanwijzing van Red Extreme in. Dus volgens mij hebben ze een verkeerd setje meegegeven die eigenlijk niet gratis was, maar met korting. Maar mij hoor je niet klagen.
Ik zet net weer de link te bekijken en de blikjes van de link zijn idd de zwarte Noizezz No Filter die je gratis kunt halen. En daarbij staat dat je 20% korting krijgt op gehoorbeschermers en dat zij de Noizezz Red Extreme aanraden en dat zijn dus idd die van het zwart/rode blikje. Op de site hebben die Red Extreme wel een rood stukje aan de achterkant, die ik heb zijn helemaal wit. Maar er zit wel een gebruiksaanwijzing van Red Extreme in. Dus volgens mij hebben ze een verkeerd setje meegegeven die eigenlijk niet gratis was, maar met korting. Maar mij hoor je niet klagen.

Let even op de inhoud van het blikje, in mijn geval zat er maar één oordopje in. Het volgende blikje wat ze pakte had er ook maar één. Dus even in de winkel kijken of er twee in zitten. Het zijn de blikjes in verschillende kleuren, maar denk dat de dopjes neutraal zijn aangezien de dopjes zelf geen kleurtje hebben die het aantal decibels aangeven.
Bedankt Testpiet
Voor jou ook fijne dagen toegewenst!