Scoupy - Exclusief voor jou: Bru licht bruisend van €1,29* voor €0
Scoupy - Exclusief voor jou: Bru licht bruisend van €1,29* voor €0
Exclusief voor jou!
Heb je deze aanbieding niet in je eigen overzicht; dit houdt in dat je geen aanspraak hierop kunt maken.
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/bru/ ... 0/49160/co
Actie van BRU
Bru licht bruisend van €1,29* voor €0
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één fles Bru licht bruisend mineraalwater 1,25 l.
Bru is 100% Belgisch water. De bron ontspringt in Stoumont, in het hart van de Belgische Ardennen.
De zachte parels van Bru zijn een geschenk van de natuur. Wanneer het water ontspringt, is het van nature lichtbruisend. Een perfect verfrissende sprankeling… zonder toevoegingen! Door zijn minerale samenstelling respecteert Bru alle smaken en aroma's. Het ideale water voor bij elke maaltijd.
Jij woont in de buurt van één van de Albert Heijn-winkels die dit product verkoopt, daarom kun je nu profiteren van dit persoonlijke, exclusieve voordeel. Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en daarom alleen zichtbaar in jouw overzicht van cashback-acties. Om teleurstelling te voorkomen willen wij je dan ook vragen om deze persoonlijke actie niet te delen.
De exacte verkooplocaties kun je vinden door op het Albert Heijn-logo te tikken onder deze actie.
Heb je deze aanbieding niet in je eigen overzicht; dit houdt in dat je geen aanspraak hierop kunt maken.
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/bru/ ... 0/49160/co
Actie van BRU
Bru licht bruisend van €1,29* voor €0
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één fles Bru licht bruisend mineraalwater 1,25 l.
Bru is 100% Belgisch water. De bron ontspringt in Stoumont, in het hart van de Belgische Ardennen.
De zachte parels van Bru zijn een geschenk van de natuur. Wanneer het water ontspringt, is het van nature lichtbruisend. Een perfect verfrissende sprankeling… zonder toevoegingen! Door zijn minerale samenstelling respecteert Bru alle smaken en aroma's. Het ideale water voor bij elke maaltijd.
Jij woont in de buurt van één van de Albert Heijn-winkels die dit product verkoopt, daarom kun je nu profiteren van dit persoonlijke, exclusieve voordeel. Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en daarom alleen zichtbaar in jouw overzicht van cashback-acties. Om teleurstelling te voorkomen willen wij je dan ook vragen om deze persoonlijke actie niet te delen.
De exacte verkooplocaties kun je vinden door op het Albert Heijn-logo te tikken onder deze actie.
Re: Scoupy - Exclusief voor jou: Bru licht bruisend van €1,29* voor €0
Ik probeer het selectiemechanisme van Scoupy te begrijpen voor deze 'exclusief voor jou acties'. Er is geen touw aan vast te knopen.Famke schreef:Bedankt voor het melden. Woon ook in de buurt van een van die AH's, maar heb de coupon niet gehad.
*) Liken helpt niet
*) Postcode veranderen ook niet
*) KS contacten - geen bericht terug
Ik ben vervolgens bij de dichtsbijzijnde AH geweest die aangegeven is - product is totaal onbekend.

-
scoupy: moet gauw concurenite op komen, met die exclusieve acties en bij betalen voor produchten, terwijl je meestal voor dat geld gewoon huismerk kan kopen.
ik heb Bru destijds ook geliked en heb geen voucher ontvangen, maar ben blij dat ik uberhaupt af en toe van een gratis actie gebruik mag maken.
Meriam schreef:ik heb Bru destijds ook geliked en heb geen voucher ontvangen.

Jij woont in de buurt van één van de Albert Heijn-winkels die dit product verkoopt, daarom kun je nu profiteren van dit persoonlijke, exclusieve voordeel.
https://www.ah.nl/zoeken?rq=bru+&searchType=product is exclusief bij AH te halen .....maar klopt het dat ze alleen pakken van 6 flessen verkopen?
Want ik zie geen losse flessen te koop bij de link....
en ook niet als ik invul fles water:
https://www.ah.nl/zoeken?rq=fles+water& ... pe=product
Want ik zie geen losse flessen te koop bij de link....
en ook niet als ik invul fles water:
https://www.ah.nl/zoeken?rq=fles+water& ... pe=product
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Staat inderdaad niet zo op de website. Al eens in de aangegeven winkel gekeken die volgens de Exclusief voor jou in de buurt is?
Nee, nog niet, mocht vanmiddag pas meedoen....dus eerst even op de website gekeken, morgen maar eens de winkel naspeuren dan...Famke schreef:Staat inderdaad niet zo op de website. Al eens in de aangegeven winkel gekeken die volgens de Exclusief voor jou in de buurt is?

Ze verkopen ook losse flessen Bru.