sjaak van de Hoek schreef:Nog een praktische vraag ;
Ik heb zelf al 2 x meegedaan ( dankbaar gebruik gemaakt van de 2 voor 3,00 euro actie van Jumbo ).
Maar het lukt niet om voor mijn moeder ( heeft geen computer ) nog een keer mee te doen .
Heb cookies al verwijderd en al een andere browser geprobeerd , maar dat helpt niet.
Heeft iemand hier nog een oplossing of suggesties voor ?
Alvast dank voor het beantwoorden, Sjaak van de Hoek
Moet je ook een scan van je kassabon uploaden bij de aanvraag? Wil weten of het handig is om van een actie van Activa gebruik te maken, zoals jij dat hebt gedaan 2 voor 3 euro of dat het niet uitmaakt. Als je bon moet uploaden ga ik er vanuit dat het niet uitmaakt.
ner schreef:Moet je ook een scan van je kassabon uploaden bij de aanvraag?
Kassabon uploaden wordt niet verlangt, alleen de code aan de binnenkant van de verpakking invoeren en een controlevraag over de buitenkant van de verpakking
ner schreef:Er staat dat je een actieverpakking moet hebben, hoe herken ik de actieverpakking? Zit er een sticker of zo op?
Pagina 1, bericht 2 :
Actieproducten stromen nu de supermarkten hier in zag ik. Weer NGGT actie die zij 2x per jaar houden volgens Qnippos zelf. Actieproducten zijn zeer goed te herkennen aan de fel gele band.
Krijg de melding dat de actiecode van de aardbei variant niet in het systeem bekend is, nu zie ik dat ik twee keer deelgenomen heb wat echter niet zo is, meer mensen hier last van.
Hoe kan ik dit oplossen?