Hoe dan via het menu? Ik heb nog steeds slechts 4 dingen in de onderste balk staan.Famke schreef:Geupdate in Play Store en ik heb de cashbacks. Beter laat dan nooit. Als je je geld terugvraagt vraagt hij om registratie/inloggen, maar je kan ook via het menu rechtsonder.
Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Je ziet onderaan folders, cashback kortingen en lijstjes en meer met puntjes als het goed is. Bij meer krijg je een menu oa mijn account.liamito schreef:Hoe dan via het menu? Ik heb nog steeds slechts 4 dingen in de onderste balk staan.Famke schreef:Geupdate in Play Store en ik heb de cashbacks. Beter laat dan nooit. Als je je geld terugvraagt vraagt hij om registratie/inloggen, maar je kan ook via het menu rechtsonder.
Mijn account op reclamefolders.nl aangemaakt werkte trouwens niet bij de app en moest opnieuw account aanmaken.
-
Alleen "mijn locatie" in dat menu, geen "mijn account" te zien.Famke schreef:Je ziet onderaan folders, cashback kortingen en lijstjes en meer met puntjes als het goed is. Bij meer krijg je een menu oa mijn account.liamito schreef:Hoe dan via het menu? Ik heb nog steeds slechts 4 dingen in de onderste balk staan.Famke schreef:Geupdate in Play Store en ik heb de cashbacks. Beter laat dan nooit. Als je je geld terugvraagt vraagt hij om registratie/inloggen, maar je kan ook via het menu rechtsonder.
Mijn account op reclamefolders.nl aangemaakt werkte trouwens niet bij de app en moest opnieuw account aanmaken.
-
Heb je de nieuwste versie of de oudere met planken nog? Want je moet wel de nieuwste versie met cashbacks hebben.
En anders als je bij cashbacks eens op eentje klikt en dan "ja, ik wil mijn geld terug" vragen ze of je in wil loggen/account aanmaken eerste keer.
En anders als je bij cashbacks eens op eentje klikt en dan "ja, ik wil mijn geld terug" vragen ze of je in wil loggen/account aanmaken eerste keer.
-
AllebeiFamke schreef:Heb je de nieuwste versie of de oudere met planken nog? Want je moet wel de nieuwste versie met cashbacks hebben.
Volgens 'meer met puntjes'-->'App info' heb ik versie 4.2.5, maar de planken zijn er ook nog. Ik zie sowieso geen enkel verschil met de 4.2.4 versie.
-
Ik heb 4.2.5 via Play Store en heb witte achtergrond en zie nu eindelijk wat de anderen eerder zagen en heel erg lijkt op afbeelding van pagina 1 in dit onderwerp.
-
Ok, dan zal ik nog iets meer geduld moeten opbrengen waarschijnlijk.Famke schreef:Ik heb 4.2.5 via Play Store en heb witte achtergrond en zie nu eindelijk wat de anderen eerder zagen en heel erg lijkt op afbeelding van pagina 1 in dit onderwerp.
Voor wie een tablet gebruikt, nog even geduld staat hier in een mail die ik ontvangen had....
Hi slimme shopper,
Wil je extra besparen op je boodschappen? Dat kan nu met de cashback acties in onze app!
Stap 1. Download onze app op je iOS of Android telefoon
Stap 2. Koop het product
Stap 3. Maak een foto van je kassabon. Wij storten het geld razendsnel terug!
Groetjes, Marjolein van Reclamefolder.nl
P.S. Binnenkort ook op tablet beschikbaar!
Hi slimme shopper,
Wil je extra besparen op je boodschappen? Dat kan nu met de cashback acties in onze app!
Stap 1. Download onze app op je iOS of Android telefoon
Stap 2. Koop het product
Stap 3. Maak een foto van je kassabon. Wij storten het geld razendsnel terug!
Groetjes, Marjolein van Reclamefolder.nl
P.S. Binnenkort ook op tablet beschikbaar!
-
Een optie is om de app te verwijderen en dan opnieuw te installeren. Zelf heb ik hem 6 keer opnieuw moeten installeren om de cashbacks te zien.liamito schreef:Ok, dan zal ik nog iets meer geduld moeten opbrengen waarschijnlijk.Famke schreef:Ik heb 4.2.5 via Play Store en heb witte achtergrond en zie nu eindelijk wat de anderen eerder zagen en heel erg lijkt op afbeelding van pagina 1 in dit onderwerp.