Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed (GTA 1e 1000 inzenders)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mariette

Re: Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed

Bericht door Mariette »

Famke schreef:Gekocht, gemaild en binnen 30 minuten mailtje dat het aankoopbedrag is overgemaakt. Scoupy is er niets bij. :lol:
Gisteravond na mijn aankoop gelijk een mailtje gestuurd maar nog niets op vernomen. Weet ook niet of dit standaard is.
Mario

Re: Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed

Bericht door Mario »

Mariette schreef:
Famke schreef:Gekocht, gemaild en binnen 30 minuten mailtje dat het aankoopbedrag is overgemaakt. Scoupy is er niets bij. :lol:
Gisteravond na mijn aankoop gelijk een mailtje gestuurd maar nog niets op vernomen. Weet ook niet of dit standaard is.
Toen was het nog niet druk misschien, nu wel, en sparen ze het een beetje op???
Hier vanmorgen ingestuurd, ook nog niks vernomen.... ;)
greetje11
Has thanked: 29 times
Been thanked: 5 times

Re: Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed (GTA 1e 1000 inzenders)

Bericht door greetje11 »

Kreeg direct een mail vanmiddag
Kijk even in je spam
Annett

Re: Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed (GTA 1e 1000 inzenders)

Bericht door Annett »

Hm, niet goed gekeken, ze hebben ook appelstroop in een tube..en er staat "nieuw" :shock: op, wel een groen dopje, maar verder lijkt het wel heel erg op elkaar vind ik, vroeg mij al af, waarom de verpakking mee op de foto moest....Misschien dat wij daarom geen goedkeuring hebben gekregen....

Dus NIET deze halen: https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... ppelstroop
josje

Bericht door josje »

Ik heb gisterenavond ook m'n gegevens doorgemaild en de goede tube gekocht, maar ook nog geen reactie
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Vanochtend 8:30 gemaild. Juiste tube gekocht.
En ook geen mail ontvangen nog.
Zal wel goed komen
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Ahha ik zie trouwens dat ik naar het verkeerde adres gemaild had.
Ik had gereplyed op de mail die je kreeg via facebook.
Maar het moet naar info@foodsense.nl
Mario

Bericht door Mario »

B2B schreef:Ahha ik zie trouwens dat ik naar het verkeerde adres gemaild had.
Ik had gereplyed op de mail die je kreeg via facebook.
Maar het moet naar info@foodsense.nl
Had ik ook :) foodsence met een C had ik de eerste keer gedaan, die kreeg ik weer retour, dus toen nog eens gekeken en het juiste adres gebruikt...
Mario

Bericht door Mario »

Annett schreef:Hm, niet goed gekeken, ze hebben ook appelstroop in een tube..en er staat "nieuw" :shock: op, wel een groen dopje, maar verder lijkt het wel heel erg op elkaar vind ik, vroeg mij al af, waarom de verpakking mee op de foto moest....Misschien dat wij daarom geen goedkeuring hebben gekregen....

Je kan op het prijsverschil letten, de goedkopere van 1,49 moet je hebben(knijpstroop), niet die van 1,99(appelstroop)....dan zit je ook goed...
Annett

Bericht door Annett »

Mario schreef:
Annett schreef:Hm, niet goed gekeken, ze hebben ook appelstroop in een tube..en er staat "nieuw" :shock: op, wel een groen dopje, maar verder lijkt het wel heel erg op elkaar vind ik, vroeg mij al af, waarom de verpakking mee op de foto moest....Misschien dat wij daarom geen goedkeuring hebben gekregen....

Je kan op het prijsverschil letten, de goedkopere van 1,49 moet je hebben(knijpstroop), niet die van 1,99(appelstroop)....dan zit je ook goed...

Ik weet ook niet wat ik dacht in de winkel, was blij dat ze het product überhaupt hadden, er stond "nieuw" op....gewoon niet verder gekeken, de pannenkoekenstroop zal dan wel ook bij de pannenkoeken staan en niet bij de ontbijtproducten....dus het stond ook niet naast elkaar, zodat ik had kunnen twijfelen...volgende keer maar weer een precies boodschappenbriefje schrijven....
Plaats reactie