Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed (GTA 1e 1000 inzenders)
Re: Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed (GTA 1e 1000 inzenders)
Ik heb net dit bericht gekregen! Het geld aan mij is dus overgemaakt. En ik had het pas op 23 januari 2017 om 11:41 ingestuurd ...
10:29: Het geld staat nu al op mijn rekening.
Origineel bericht van Food Sense:
Van: Info Food Sense
Verstuurd: donderdag 26 januari 10:22
Onderwerp: RE: Fred & Ed knijpsiroop cashback
Aan: '....... .. .....'
Beste ......,
We hebben het aankoopbedrag naar je overgemaakt. Graag horen we hoe de tube knijpstroop bevalt,
Groetjes Fred&Ed
Beste ......,
We hebben het aankoopbedrag naar je overgemaakt. Graag horen we hoe de tube knijpstroop bevalt,
Groetjes Fred&Ed
-
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: Probeer nu gratis onze nieuwe Knijpstroop! Fred en Ed (GTA 1e 1000 inzenders)
Dat klopt. Eerder vermelde geloof ik Mario al dat 23 jan om 12:00 uur volgens Fred & Ed zeer waarschijnlijk alle 1000 zouden zijn vergeven. Maar ik begrijp dat nog niet iedereen die eerder mee deed jammer genoeg hun geld heeft terug ontvangen, vandaar dat dit onderwerp nog even populair is.kujo71@hetnet.nl schreef:actie is afgelopen.
Van de Facebookpagina van Fred&Ed (ca. 17:45 u):
Beste Facebook vrienden en vriendinnen!
De cashback actie van de Knijpstroop was een groot succes! Maandagochtend hadden we de 1000 tubes al weggegeven en toen hebben we de actie nog tot 12.00 door laten lopen! Inmiddels zijn we druk met de verwerking en uitbetaling, maar dat is een aardige klus!
De automatisering geeft problemen, dus het moet allemaal handmatig en we zijn natuurlijk maar een klein clubje hier. We zijn inmiddels ruim over de helft en proberen zsm alles uit te betalen, maar dat kan tot begin volgende week duren. Maar het komt eraan, dus geen paniek!
Ondertussen horen we graag hoe de knijpstroop bevalt!
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Vreemd hier nog geen reactie op m'n mail van vrijdag 20/1?AmeGrunn schreef:Ik heb net dit bericht gekregen! Het geld aan mij is dus overgemaakt. En ik had het pas op 23 januari 2017 om 11:41 ingestuurd ...
Beste ......,
Groetjes Fred&Ed
Net bericht gehad van uitbetaling. Ik heb ook op de 20e ingestuurd.
Hier ook nog niks binnen gehad, was wat verwarring volgens mij, over dat je eerst bij facebook op een deelnameknop moest drukken?
Eerst had ik zo de mail opgestuurd, daarna nog maar een keer, nadat ik weer op die knop had gedrukt bij facebook, wat ik de eerste keer niet gedaan had...
We wachten maar af....
Eerst had ik zo de mail opgestuurd, daarna nog maar een keer, nadat ik weer op die knop had gedrukt bij facebook, wat ik de eerste keer niet gedaan had...
We wachten maar af....
Hier ook net de bevestiging binnen dat het uitbetaald gaat worden.
Ik heb zelf via fb aangegeven dat ik mee wilde doen met de actie. Ik kreeg dan ook een mail mete een bevestiging en dat het geld overgemaakt was.
Mijn ouders hebben geen fb, maar het product gekocht en alleen een mail gestuurd.
Ze kregen geen bevestiging, maar het geld stond al wel op de rekening!
Mijn ouders hebben geen fb, maar het product gekocht en alleen een mail gestuurd.
Ze kregen geen bevestiging, maar het geld stond al wel op de rekening!