GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
petra11
Been thanked: 8 times

Re: GTA Kinder Chocolade 4 stuks

Bericht door petra11 »

kinder.be
werkt nog wel en daar kan je de bon nog wel printen.
egni

Bericht door egni »

Geachte mevrouw ,
Wij danken u voor e-mail van 7/02/2017 waarin u graag zou willen weten of u met meerdere Kinder producten mag meedoen. De actie laat toe dat u 100% procent terugbetaald krijgt op vier producten van Kinder, dit wil zeggen: Kinder melkschijfje, Kinder Pingui, Kinder choco fresh en Kinder maxi king, waar een gele label van 100% terugbetaald op de verpakking vermeld staat, van 1/02/2017 tem 26/03/2017. Deze informatie kan u ook op onze website terugvinden: www.kinder.nl Met vriendelijke groeten, Wafaa Consumentendienst Kinder Het gehele team van de consumentendienst Kinder dankt u hartelijk voor het vertrouwen in ons merk en staat geheel tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. U kunt ons van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 18.00 uur telefonisch bereiken op het gratis telefoonnummer 00800 2104 2104 of bezoek onze website www.kinder.nl.
Chrisje9999
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Bericht door Chrisje9999 »

Als ik www.kinder.com invoer kom ik er wel.
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Begrijp ik het nu dus goed dat het ook wel een actieverpakking moet zijn?
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

Miranda schreef:Begrijp ik het nu dus goed dat het ook wel een actieverpakking moet zijn?
Nee, denk ik niet. Alleen moet je oppassen met de streepjescode, die is heel moeilijk eraf te halen. Ik heb uiteindelijk alle stickers op een vel opgeplakt en mee opgestuurd.
arizona

Bericht door arizona »

Dus we krijgen voor alle 4 producten ons geld terug? Niet voor 1 van de 4?
Fieglie

Bericht door Fieglie »

AmeGrunn schreef:
Miranda schreef:Begrijp ik het nu dus goed dat het ook wel een actieverpakking moet zijn?
Nee, denk ik niet. Alleen moet je oppassen met de streepjescode, die is heel moeilijk eraf te halen. Ik heb uiteindelijk alle stickers op een vel opgeplakt en mee opgestuurd.
Heb je alle procukten gevonden dan ? in Nederland ?
Zo ja, waar dan ?
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

Fieglie schreef:
AmeGrunn schreef:
Heb je alle procukten gevonden dan ? in Nederland ?
Zo ja, waar dan ?
Je mag maar een van de genoemde producten kopen, ik heb de melkschijfjes bij AH gekocht. Daar zaten aan twee kanten plakkers erop. Die heb ik eraf gehaald en op een vel papier geplakt en opgestuurd.

Zoeken kan je zo: AH app - producten - 'kinder melkschijfjes' zoeken - op de plus ernaast klikken - dan naar 'mijn lijst' - op de voetstappen links boven klikken - kies winkel (tik je postcode/plaats in) - selecteer winkel - en dan zie je of het product daar te krijgen valt of niet
Is het niet zo dan weer op voetstappen klikken - tik postcode/plaats in - en kies een andere filiaal uit.
Herhaal dit zo vaak tot je een resultaat hebt.

Jumbo heeft (in ieder geval die bij mij in de buurt) alleen de Kinder Pingui in het schaap. Via de Jumbo app kan je het product vinden als je 'pingui' intikt. Dan krijg je resultaat. Hangt er natuurlijk wel van af of het filiaal bij jou in de buurt het product verkoopt of niet.
Katootje

Bericht door Katootje »

Hier wordt nu door 1 iemand gezegt je mag maar 1 produkt
En n ander zegt weer alle 4!
Beetje onduidelijk
egni

Bericht door egni »

Katootje schreef:Hier wordt nu door 1 iemand gezegt je mag maar 1 produkt
En n ander zegt weer alle 4!
Beetje onduidelijk
Ik heb navraag gedaan bij Ferrero en zij gaven aan dat je met alle vier de producten kan meedoen.

Geachte mevrouw ,
Wij danken u voor e-mail van 7/02/2017 waarin u graag zou willen weten of u met meerdere Kinder producten mag meedoen. De actie laat toe dat u 100% procent terugbetaald krijgt op vier producten van Kinder, dit wil zeggen: Kinder melkschijfje, Kinder Pingui, Kinder choco fresh en Kinder maxi king, waar een gele label van 100% terugbetaald op de verpakking vermeld staat, van 1/02/2017 tem 26/03/2017. Deze informatie kan u ook op onze website terugvinden: www.kinder.nl Met vriendelijke groeten, Wafaa Consumentendienst Kinder Het gehele team van de consumentendienst Kinder dankt u hartelijk voor het vertrouwen in ons merk en staat geheel tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. U kunt ons van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 18.00 uur telefonisch bereiken op het gratis telefoonnummer 00800 2104 2104 of bezoek onze website www.kinder.nl.
Plaats reactie