Gratis Fietslampje op zonne-energie (Uitverkocht)
Re: Gratis Fietslampje op zonne-energie (Uitverkocht)
Lampje ontvangen, bedankt een kwaliteit Lampje met een achterliggende gedachte!!
- UtrechtseBert
Goedemorgen,
Onlangs had het Longfonds een actie waarbij men een gratis Solar fietslampje aan kon vragen. Uit een gratis forum op het internet zag ik dat hier dankbaar gebruik van gemaakt is. Ook zag ik in dit zelfde forum dat de lampjes helemaal niet werken. (bij mij overigens ook niet). Misschien een idee om de opmerkingen daar te lezen en eventueel een opmerking te plaatsen, daar er nu erg veel ontevreden “klanten” zijn. Misschien weet u de oplossing voor dit probleem? Meer informatie kunt u hier vinden ; http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=4979
Alvast bedankt.
Bert.
Geachte xxxxxx,
Vervelend dat de lampjes het bij een aantal mensen niet doen. Mocht dit het geval zijn dan kunt u het lampje gratis terugsturen naar ons, dan zorgen wij ervoor dat u een goed werkend lampje van ons krijgt. Let er wel op dat het lampje echt opgeladen moet worden in de felle zon of onder een felle lamp. Bij het raam leggen van het lampje is niet voldoende. Zeker niet met de grijze Nederlandse winterdagen.
U kunt contact opnemen met onze collega’s van team Service telefoonnummer 033 434 12 12 als het lampje het niet goed doet.
Bedankt voor uw bijdrage aan een gezondere leefomgeving.
Met vriendelijke groet,
Claudia Traarbach
Medewerker Frontoffice
(033) 43 41 212
service@longfonds.nl
Onlangs had het Longfonds een actie waarbij men een gratis Solar fietslampje aan kon vragen. Uit een gratis forum op het internet zag ik dat hier dankbaar gebruik van gemaakt is. Ook zag ik in dit zelfde forum dat de lampjes helemaal niet werken. (bij mij overigens ook niet). Misschien een idee om de opmerkingen daar te lezen en eventueel een opmerking te plaatsen, daar er nu erg veel ontevreden “klanten” zijn. Misschien weet u de oplossing voor dit probleem? Meer informatie kunt u hier vinden ; http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=4979
Alvast bedankt.
Bert.
Geachte xxxxxx,
Vervelend dat de lampjes het bij een aantal mensen niet doen. Mocht dit het geval zijn dan kunt u het lampje gratis terugsturen naar ons, dan zorgen wij ervoor dat u een goed werkend lampje van ons krijgt. Let er wel op dat het lampje echt opgeladen moet worden in de felle zon of onder een felle lamp. Bij het raam leggen van het lampje is niet voldoende. Zeker niet met de grijze Nederlandse winterdagen.
U kunt contact opnemen met onze collega’s van team Service telefoonnummer 033 434 12 12 als het lampje het niet goed doet.
Bedankt voor uw bijdrage aan een gezondere leefomgeving.
Met vriendelijke groet,
Claudia Traarbach
Medewerker Frontoffice
(033) 43 41 212
service@longfonds.nl
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Ja hier wel, moet het nog even bevestigen, hier te link om te fietsen, dus vandaag in tegenstelling tot de gedachten gang achter dit fietslampje, zo'n 4 wieler genomen.Zijn er ook mensen waar ie t wel doet?
Bij mij deed die het meteen, werkt prima.Katootje schreef:Zijn er ook mensen waar ie t wel doet?
Ik mag hem terug sturen en zal nieuwe ontvangen!
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
- UtrechtseBert
yvodg schreef:Bij mij deed die het meteen, werkt prima.Katootje schreef:Zijn er ook mensen waar ie t wel doet?
Heb hem gisteravond een aantal uur onder een ledlamp gelegd, en nu doet hij het ook.