rustique brie retouractie (sticker nodig)
-
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 7 times
Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)
Ik kreeg een brief dat het adres niet klopt, ze hebben daar altijd wel een ander smoesje om niet te betalen.
Volgende keer sla ik gta's van Maastricht over, moeilijk gedoe altijd.
Volgende keer sla ik gta's van Maastricht over, moeilijk gedoe altijd.
Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)
Ik kreeg ook al een brief, dat de originele streepjescode niet mee was gestuurd.
Vond het erg vreemd, nog niet eerder zo'n brief ontvangen. Maar we hebben allemaal verschillende redenen dus
Vond het erg vreemd, nog niet eerder zo'n brief ontvangen. Maar we hebben allemaal verschillende redenen dus
-
- Berichten: 4957
- Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)
Heb je geen foto/scan van je inzending gemaakt?mw22 schreef:Ik kreeg een brief in de bus dat mijn inzending niet geaccepteerd is
Geen originele kassabon zeggen ze dan. Ik weet toch eigenlijk wel zeker dat ik die meegestuurd heb. Maar die kassabonnen van Albert Heijn zijn altijd vreselijk onduidelijk. Misschien dat het daar verkeerd is gegaan?
Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)
Ja, normaal doe ik dat wel. Maar in dit geval kan ik de foto niet vinden in mijn mailbox (ik mail foto's van de kassabonnen naar mijzelf), dus kennelijk heb ik het in dit geval niet gedaan. Ik weet ook niet wanneer ik het precies opgestuurd heb (de brief vermeld dat ook niet).Famke schreef:Heb je geen foto/scan van je inzending gemaakt?mw22 schreef:Ik kreeg een brief in de bus dat mijn inzending niet geaccepteerd is
Geen originele kassabon zeggen ze dan. Ik weet toch eigenlijk wel zeker dat ik die meegestuurd heb. Maar die kassabonnen van Albert Heijn zijn altijd vreselijk onduidelijk. Misschien dat het daar verkeerd is gegaan?
Maar gezien de voorgaande reacties verdenk ik die mensen daar ervan dat zij moedwillig de boel aan het bedonderen zijn. Ik zie niet in hoe ik de kassabon vergeten zou kunnen hebben.
Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)
Bij het nakijken van mijn gta's kwam ik er achter dat ik de rustique brie actie helemaal niet uitbetaald heb gekregen. Ik heb overigens ook geen brief gehad zoals een aantal van jullie wel kreeg. Vraagje; staat er in die brief een mail adres waarheen ik kan reageren? Of een postadres waar ik mijn [gelukkig bewaarde scan van bon + sticker + gegevens] opnieuw naartoe kan sturen?
-
- Berichten: 4957
- Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)
Desk Services Maastricht
Tel. 043-4582454
Email: foutafhandeling@consumercare.info service@consumercare.info info@consumercare.info
Tel. 043-4582454
Email: foutafhandeling@consumercare.info service@consumercare.info info@consumercare.info
-
- Berichten: 1458
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: rustique brie retouractie (sticker nodig)
Hier ook al ruim een maand geleden ingestuurd niets meer gehoord en geen geld terug ontvangen. Maar ik ga van 6-8 weken uit in dit soort gevallen.