Reclamefolder app 1,40 euro gta op Hak Bonenschotel Linzencurry
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Reclamefolder app 1,40 euro gta op Hak Bonenschotel Linzencurry
Via www.reclamefolder.nl app krijg je nu 1,40 euro retour op Hak Bonenschotel Linzencurry. Op= op en niet geldig icm acties.
Re: Reclamefolder app 1,40 euro gta op Hak Bonenschotel Linzencurry
Nog steeds alleen via de APP......
er zou gewerkt worden aan acties via laptop , maar is dus nog steeds niet geregeld door reclamefolder.nl
er zou gewerkt worden aan acties via laptop , maar is dus nog steeds niet geregeld door reclamefolder.nl
Niet alweer? Zo ging het ook het de Hak chili. Een dag erin, volgende dag eruit, en een dag later weer erin. Sinds die app update. De update van de app is waardeloos!Marry schreef:Bij mij staat die op verlopen, bonnen geldig tot 17-3 kunnen worden ingediend
Bij mij nu ook niet, hoor. Eerste dag stond het open, dag erna alleen bonnen tot 17/3, en een dag later stond het weer open!Famke schreef:Net geupdate en deze Linzencurry met 1,40 euro staat er nog steeds in en is niet verlopen.
Ik denk echter dat er iets mis is gegaan met de updates, wat het is, geen idee.
Ik heb ook geupdate via de Play Store.Famke schreef:Ik heb geupdate via de Play Store. JIj ook? Anders blijft er nog wel eens wat hangen heb ik gemerkt.
Vandaag het laatste pakje bij de AH gekocht, ingediend, en alles is goedgekeurd.