GTA ERU Balans belegen of bieslook

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mario

Re: GTA ERU Balans belegen of bieslook

Bericht door Mario »

Marieke schreef:Heb ik eindelijk de belegen variant gevonden... kan ik die e-mail niet meer terug vinden van deze actie. :( En de link werkt niet meer... kan iemand mij zeggen wat hun e-mail adres is? Dan kan ik contact met ze opnemen.
Net onder die link, op de beginpagina staat:
De actieperiode loopt van 18-02-2017 tot en met 01-03-2017 ("Actieperiode"). Na het verstrijken van de Actieperiode is deelname niet meer mogelijk.

Dus heeft geen zin om een e-mailadres te zoeken, denk ik...
BabsMeijers
Been thanked: 1 time

Bericht door BabsMeijers »

Mario schreef:
Marieke schreef:Heb ik eindelijk de belegen variant gevonden... kan ik die e-mail niet meer terug vinden van deze actie. :( En de link werkt niet meer... kan iemand mij zeggen wat hun e-mail adres is? Dan kan ik contact met ze opnemen.
Net onder die link, op de beginpagina staat:
De actieperiode loopt van 18-02-2017 tot en met 01-03-2017 ("Actieperiode"). Na het verstrijken van de Actieperiode is deelname niet meer mogelijk.

Dus heeft geen zin om een e-mailadres te zoeken, denk ik...
Nou ik heb anders op 02-03-2017 mijn aanvraag gedaan en ook gekocht op die datum en is wel nog goedgekeurd en ook uitbetaald. Dus misschien heeft het wel nog zin om een email te sturen.
ikka
Has thanked: 5 times

Bericht door ikka »

In de mail staat:
Let op: Je kunt het aankoopbedrag terugvragen tot 19-03-2017. Je krijgt je aankoopbedrag binnen 8 werkdagen teruggestort op je rekening.

Alvast bedankt voor je deelname en eet smakelijk!
Heb je een vraag? Stuur dan een e-mail naar info@datishetmooievan15plus.nl
Plaats reactie