GTA Sprite 1.5L
Re: GTA Sprite 1.5L
Ik hoop dat er nog oude flessen sprite staan bij mijn jumbo want alle nieuwe zijn met Aspartaam erin en daar krijg ik echt hele erge hoofdpijn van
Vind het trouwens echt mega jammer want was altijd dol op sprite
In de munt smaak zit geen aspartaam....kuikentje schreef:Ik hoop dat er nog oude flessen sprite staan bij mijn jumbo want alle nieuwe zijn met Aspartaam erin en daar krijg ik echt hele erge hoofdpijn van
zie hieronder:
https://www.jumbo.com/sprite-munt-1,-5l/170622FLS/
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
kuikentje schreef:Ik hoop dat er nog oude flessen sprite staan bij mijn jumbo want alle nieuwe zijn met Aspartaam erin en daar krijg ik echt hele erge hoofdpijn van
Wordt gezoet met stevia niet met aspartaam!
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Daarom heb ik ze ook een bericht gestuurd want vindt deze actie wel heel onduidelijk.liamito schreef:Bij Chaudfontaine werd het wel veel explicieter aangegeven dat het een exclusief-Jumbo-actie was.Famke schreef:Als je klikt op link in post 1 met Jumbo erin kan je wel al meedoen. Ik durf hem niet bij andere winkel te kopen en je krijgt toch het hele bedrag terug.
Neem aan dat Refresh de regular is? Iemand een idee?
Refresh is eigenlijk een Sprite Zero, dus zeg maar de nieuwe Regular. De "echte" Regular wordt in Nederland sinds een paar weken niet meer verkocht.
Ik gisteren een fles bij de Jumbo gekocht en ben dus afgegaan op de foto die je op de actiepagina ziet.
Net nog even op de bon gekeken. Het product wordt geregistreerd als "Sprite Refr Reg 1,5l"
Net nog even op de bon gekeken. Het product wordt geregistreerd als "Sprite Refr Reg 1,5l"
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Helaas de nieuwe die meedoet wel ook te horen gekregen dat de oude flessen niet meedoen dus helaas, wordt overstappen op 7up of huismerkMiranda schreef:kuikentje schreef:Ik hoop dat er nog oude flessen sprite staan bij mijn jumbo want alle nieuwe zijn met Aspartaam erin en daar krijg ik echt hele erge hoofdpijn van
Wordt gezoet met stevia niet met aspartaam!
Oke, dankjwel!
Maar is er dan al duidelijkheid of je de fles vaker mag halen??? IVM 3 verschillende actie datums???
Maar is er dan al duidelijkheid of je de fles vaker mag halen??? IVM 3 verschillende actie datums???
-
Meegedaan! Heb nu zoveel gratis frisdrank dat ik het de eerste paar maanden niet hoef te kopen