De actieperiode loopt van 21 maart 2017 00:00 uur tot en met 31 december 2017 24:00 uur.
Maximaal 1 Gourmet Mon Petit proefverpakking per adres.
https://www.actie.gourmet-kat.nl/proeve ... index.html
Waarde katgenoot,
Ik heb fantastisch nieuws voor je. Je ontvangt je proefverpakking binnen 14 dagen in je brievenbus.
Jouw deelname-ID is: xxxxxxxxx.
Het is een lang nummer, dus je hoeft hem gelukkig niet uit je hoofd te leren. Bewaar hem wel goed, voor het geval je iets wilt vragen.
Baasje, blijf alert. Je krijgt namelijk over enkele dagen nog een heugelijke verassing in je mailbox. Dolletjes, wat fijn.
Toedeloe,
De Gourmet Kat
Gratis proefverpakking voor de kat: Gourmet Mon Petit
Re: Gratis proefverpakking voor de kat: Gourmet Mon Petit
Bedankt itsme, eh IKKA...meteen aangevraagd, en is onderweg zeggen ze... 

Uhum ik ben niet itsme van pepper.
Mario schreef:Bedankt itsme, eh IKKA...meteen aangevraagd, en is onderweg zeggen ze...
ikka schreef:Uhum ik ben niet itsme van pepper. Ooh, die indruk had ik gekregen....niet dus...
Mario schreef:Bedankt itsme, eh IKKA...meteen aangevraagd, en is onderweg zeggen ze...
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Iemand dit al ontvangen? Mijne is na 14 dagen nog niet binnen. Noch de: Baasje, blijf alert. Je krijgt namelijk over enkele dagen nog een heugelijke verassing in je mailbox. Dolletjes, wat fijn.
Hier óók nog niks binnen, wordt nu wel tijd....Famke schreef:Iemand dit al ontvangen? Mijne is na 14 dagen nog niet binnen. Noch de: Baasje, blijf alert. Je krijgt namelijk over enkele dagen nog een heugelijke verassing in je mailbox. Dolletjes, wat fijn.