Met dank aan Crazy9 voor het vinden!
Het blijkt dat er meerdere actiecodes van Handsoffmychocolate in de omloop zijn.
LET OP: Het is niet zeker of je nogmaals mee mag doen!
http://kookslaaf.nl/gratis-chocolade-ha ... chocolate/
OMG FREE CHOCOLATE!! ❤ Chocoladeliefhebbers opgelet! Wij hebben iets super lekkers speciaal voor jullie. Wij zijn namelijk al jaren groot fan van Hands Off My Chocolate en we willen graag dat jullie dit ook gaan proeven. Daarom hebben we een leuke samenwerking opgezet waarbij we onze fans een gratis chocolade reep Crispy Cookie Caramel & Sea Salt mogen laten proeven. Lees snel verder zodat je weet hoe je jouw gratis chocolade claimt!
Jullie kunnen via deze unieke code gratis de Crispy Cookie Caramel & Sea Salt proberen: KOOKSLAAFxHANDSOFF
Wat moet je doen?
– Ren naar Albert Heijn, Jumbo, Marqt, Deen, Spar of Jan Linders;
– Koop een Crispy Cookie Caramel & Sea Salt reep;
– Maak een foto van de reep én de volledige bon;
– Stuur deze met je naam, adresgegevens en volledige IBAN-rekeningnummer o.v.v. [unieke code] naar crispycookie@hands-off.com;
– Zorg dat je alleen bent, zodat niemand je chocolade kan stelen;
– Enjoy!
Hands Off my chocolate! KOOKSLAAFxHANDSOFF
Re: Hands Off my chocolate! KOOKSLAAFxHANDSOFF
Mail gestuurd naar Handsoffmychocolate met de vraag of we nogmaals kunnen deelnemen aan deze actie, zodra er meer bekend is laat ik het weten! 

Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. 

In de bevestigingsmail van de vorige actie (naar zelfde e-mailadres sturen) stond van niet, dus ben benieuwd. 

Lijkt me duidelijk....als het adres waar het naartoe gestuurd wordt hetzelfde is, dan mag je maar 1x meedoen....
je kan volgens mij wel 2x meedoen, als je 1x naar hun gestuurd hebt(hands off my chocolate) en 1x naar Scoupy voor 0,50 eurocent.....dat mag wel...
je kan volgens mij wel 2x meedoen, als je 1x naar hun gestuurd hebt(hands off my chocolate) en 1x naar Scoupy voor 0,50 eurocent.....dat mag wel...
Bedankt Famke.
Dan kan er een slotje op deze topic
Dan kan er een slotje op deze topic

Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. 

-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Waarom? Mensen kunnen toch zelf kiezen of zij aan deze of andere actie van Emiels Kitchen mee kunnen doen? Dit is gewoon ook een lopende actie.