Jumbo vers is vers 2017

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door B2B »

Ze doen tegenwoordig echt wel moeilijker.

Zoetermeer oosterheem was nooit een probleem. Nu mag je maar 2 producten meenemen
Den Haag ypenburg deed altijd al lastig. Mag je maar 3 producten meenemen. En het moeten verschillende zijn
En zo nog meer die lastig doen.
Mario

Bericht door Mario »

Volgens mij herkennen ze de klanten die vaak daar van gebruik maken snel.....en dan sta je bij de kassa, en dan zeggen ze: oh, dan moet je dat bij de servicebalie gaan regelen.....kan je met je gewone boodschappen en dat product van over de datum bijvoorbeeld naar de servicebalie, waar 4 mensen staan te wachten om postzegels, sigaretten en zoiets te kopen, en dan ben je eindelijk aan de beurt met je Optimel over de datum.....(bijvoorbeeld)
Ze zorgen er min of meer dus voor dat je niet meer zo graag komt.....
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

Ik doe het niet bewust. Als ik het zie, prima. Maar anders ook niet.
Als er iets niet in orde is, geef ik het wel vaak door, maar ik verwacht niet iets met korting te krijgen of een gratis product.
Miss boodschap

Bericht door Miss boodschap »

Ik vond net een heerlijke grote (verse) pizza van vandaag en die mocht ik dus zo meenemen.
Was echt heerlijk!.
petra11
Been thanked: 8 times

Bericht door petra11 »

verse pizza met datum van vandaag mogen ze (hier) niet mee geven,
omdat het dagverse producten zijn, is mij hier onlangs verteld.
Maar misschien hanteren ze elders weer een andere regel hiervoor,
of mocht je hem mee nemen omdat de winkel bijna gesloten is. het is al avond.
Lois
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Bericht door Lois »

Ik was hier laatst 4e in de rij, had voor zo'n 28 euro gratis boodschappen.
Zo af toe heb ik wel eens een gratis product,worst/ koek en ook trof ik eens een bakje druiven met schimmel, die kreeg ik toen gratis mee.
Groetjes, Lois
ItsallintheGame

Bericht door ItsallintheGame »

Grappig is dat..............mijn naam is itsallinthegame en ben nu ongeveer vijf jaar actief bij de Jumbo. Eerst begon mijn vriendin met Jumboën en ik wist nooit wat ik zag.

Toen de relatie over ging besloot ik zelf eens te gaan kijken en werkelijk als je het spel slim speelt koop je alleen nog dingen die niet over de datum kunnen gaan. Ik las net een verhaaltje van iemand die zei veel te hebben binnengehaald, het is mogelijk............de Jumbo vestigingen waar ik kom die kennen mij inmiddels en die weten en dat ik er geen rommeltje van maak en dat ik het spel eerrlijk speel en juist de oudste datum voor aan leg (wel zo eerlijk). Die zijn echt blij als ik kom doordat ik ze met deze actie scherp houd..............ff een fotootje van vandaag..............fijne dage allemaal

Mensen houd het eerlijk, het moet voor beide leuk blijven...................
....
Bijlagen
rsz_120170422_101015.jpg
rsz_120170422_101015.jpg (92.41 KiB) 5790 keer bekeken
rsz_20170422_101015.jpg
rsz_20170422_101015.jpg (93.4 KiB) 5790 keer bekeken
rsz_20170420_203013.jpg
rsz_20170420_203013.jpg (93.72 KiB) 5790 keer bekeken
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Leuk een Jumbo topic!

Hier ook een behoorlijk ervaren Jumbo 7 zekerheden liefhebber :D Het verschilt echt per Jumbo hoor. Heb er hier in ieder geval een aantal die er geen probleem van maken en waar ik dus gerust mijn gang mag gaan. Ook ik 'speel het spel volgens de regels' en maak er geen puinhoop van.
Ook geef ik geregeld iets aan of af wat over datum is maar wij niet gebruiken. Ze zijn dan vaak blij verrast maar het kweekt wel goodwill.

Ben altijd vooral blij met de meer luxe dingen brie, camembert, luxere groentedingen zoals het asperge ovenpakket hierboven (die had ik ook van de week haha) maar af en toe ook de mazzel dat ik koffie of laatst zelfs luxe ijs weg weet te halen. Dat zijn echt fijne meevallers.
Het is ook wel gewoon sport af en toe. Wil ik ontbijtkoek dan kijk ik eerst even goed of er niet ééntje over datum is voordat ik besluit om er één te kopen.

Wat leuk is is dat men tegenwoordig amper nog FIFO vult, dus even achterin checken levert vaak wel iets op. Wel netjes houden uiteraard. ;)

Jammer van de groentetas. Een rotte appel is nu niet erg interessant meer. Ik had het nog niet gehoord, maar zie het inderdaad op de site nu.

Dat van die regel over gebruik maken van de regels is niet nieuw trouwens, daar kunnen ze zich al heel lang op beroepen. Alleen doet niet elke Jumbo dat. Sommige vinden het gelukkig gewoon wel handig dat je eruit haalt wat ze zelf gemist hebben :D
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Oh, voor de liefhebber. De halve literflesjes Spa munt staan op heel veel plaatsen over de datum 3/17 of zelfs op 2016. De datum is wat moeilijk zichtbar maar staat ingegraveerd in de hals ;)
Estherp
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Estherp »

De laagste prijs garantie is best een uitdaging en vaak is de Jumbo ook de goedkoopste. Echter ik heb al 2x gehad met een refund actie (waar ik dan 2x aan meedoe) dat een andere winkel goedkoper is. Het is even wisselend, maar de ene keer heb ik het product nogmaals gratis gekregen en vandaag kreeg ik het aankoopbedrag terug (lenor actie op de pearls)

En we eten vanavond (gekke combinatie, met met de hartelijke groeten van de Jumbo zeg ik altijd) : Een grote verse Pizza & verse haring :)
Plaats reactie