JAN Pannenkoeken naturel, 8 stuks via de Reclamefolder app
JAN Pannenkoeken naturel, 8 stuks via de Reclamefolder app
Krijg je aankoopbedrag terug (2,29 Euro*) op een pakje JAN Pannenkoeken naturel (8 stuks).
Deze actie is geldig bij alle winkels.
Let op: actie is geldig t/m 7 mei 2017.
Deze actie is alleen verkrijgbaar via de Reclamefolder app (https://www.reclamefolder.nl/app).
Deze actie is geldig bij alle winkels.
Let op: actie is geldig t/m 7 mei 2017.
Deze actie is alleen verkrijgbaar via de Reclamefolder app (https://www.reclamefolder.nl/app).
Re: JAN Pannenkoeken naturel, 8 stuks via de Reclamefolder app
Bedankt voor de tip, vanmiddag gehaald en ingediend. Iemand ervaring hoe snel ze keuren en hoe snel je je geld terug hebt? Heb nog nooit een gta via Reclamefolder gedaan dus heb geen idee hoe of wat?
Bij mij was de actie binnen 1,5 uur goedgekeurd.Alwiene schreef:Bedankt voor de tip, vanmiddag gehaald en ingediend. Iemand ervaring hoe snel ze keuren en hoe snel je je geld terug hebt? Heb nog nooit een gta via Reclamefolder gedaan dus heb geen idee hoe of wat?
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Bij mij ook heel snel goedgekeurd maar het geld komt bij reclamefolder in een spaarpot en als je het geld wilt hebben moet je zelf aangeven dat het uitbetaald moet worden.
AmeGrunn schreef:Bij mij was de actie binnen 1,5 uur goedgekeurd.Alwiene schreef:Bedankt voor de tip, vanmiddag gehaald en ingediend. Iemand ervaring hoe snel ze keuren en hoe snel je je geld terug hebt? Heb nog nooit een gta via Reclamefolder gedaan dus heb geen idee hoe of wat?
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Binnen 24 uur wordt je bon goed/af gekeurd en daarna kan je het spaarpotje inderdaad laten uitkeren. Dat duurt 2-3 werkdagen voor het weer op je rekening staat.
-
Meteen gehaald en ingediend; lekker!
Dank voor het plaatsen, ik had de melding nog niet gezien in de app.
Dank voor het plaatsen, ik had de melding nog niet gezien in de app.
Bij de Coop 25% korting, mag je dat halen? Voor de rest niet te koop in de buurt. Bij de AH niet te vinden volgens de site.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Nee mag niet icm acties staat er. Als je op de cashback klikt staat er meer info. Is er een Jumbo of Hoogvliet in de buurt?Deezers schreef:Bij de Coop 25% korting, mag je dat halen? Voor de rest niet te koop in de buurt. Bij de AH niet te vinden volgens de site.
Bij mij is het wel goedgekeurd en al verwerkt.