Scoupy Exclusief voor jou Apetina Zongedroogde tomaat: van €1,19* voor €0
Scoupy Exclusief voor jou Apetina Zongedroogde tomaat: van €1,19* voor €0
Actie van Apetina®
Apetina® Zongedroogde tomaat: van €1,19* voor €0
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één portieverpakking Apetina® witte kaasblokjes met zongedroogde tomaat.
De handige portieverpakking van 100 gram is precies genoeg voor één salade. De Apetina witte kaasblokjes zijn lekkere salade verrijkers en zijn zeer geschikt om mee te variëren.
Is winnaar van de best of class* in het World Championship Cheese in Wisconson in 2014.
*In de category flavoured white cheese.
Jij woont in de buurt van één van de Albert Heijn-winkels die dit product verkoopt, daarom kun je nu gebruikmaken van deze actie. Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en daarom alleen zichtbaar in jouw overzicht van cashback-acties. Om teleurstelling te voorkomen willen wij je dan ook vragen om deze persoonlijke actie niet te delen. De exacte verkooplocaties kun je vinden in de adresbalk onder deze actie.
Deze actie is terug te vinden in de scoupy app/website.
https://scoupy.com/nl//#/geld-terug/ape ... 0/49316/co
Apetina® Zongedroogde tomaat: van €1,19* voor €0
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één portieverpakking Apetina® witte kaasblokjes met zongedroogde tomaat.
De handige portieverpakking van 100 gram is precies genoeg voor één salade. De Apetina witte kaasblokjes zijn lekkere salade verrijkers en zijn zeer geschikt om mee te variëren.
Is winnaar van de best of class* in het World Championship Cheese in Wisconson in 2014.
*In de category flavoured white cheese.
Jij woont in de buurt van één van de Albert Heijn-winkels die dit product verkoopt, daarom kun je nu gebruikmaken van deze actie. Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en daarom alleen zichtbaar in jouw overzicht van cashback-acties. Om teleurstelling te voorkomen willen wij je dan ook vragen om deze persoonlijke actie niet te delen. De exacte verkooplocaties kun je vinden in de adresbalk onder deze actie.
Deze actie is terug te vinden in de scoupy app/website.
https://scoupy.com/nl//#/geld-terug/ape ... 0/49316/co
Laatst gewijzigd door Yakki op wo 07 jun 2017, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. 

Re: Scoupy Exclusief voor jou Apetina Zongedroogde tomaat: van €1,19* voor €0
Ik begrijp het even niet, wat gebeurd er als je de link liked? Ik dacht eerst je komt via de link op de scoupy actie en daar kun je het liken en dan heb je meer kans om het ook exclusief voor jou te krijgen. Klopt mijn redenatie of zit ik er helemaal naast?Famke schreef:Kan je hier de link ook geven ivm liken?
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Ze denken dat je bij het liken van het merk de exclusief voor jouw ook sneller zelf krijgt.
In de praktijk werkt dit helaas nog niet zo. Want tot nu toe had ik elk merk blijkbaar al eerder geliked die ik zie via een exclusief voor jouw van een ander maar zelf heb en krijg ik hem niet exclusief voor mezelf.
Jammer maar helaas.
In de praktijk werkt dit helaas nog niet zo. Want tot nu toe had ik elk merk blijkbaar al eerder geliked die ik zie via een exclusief voor jouw van een ander maar zelf heb en krijg ik hem niet exclusief voor mezelf.
Jammer maar helaas.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Met liken denk ik dat je inderdaad meer kans hebt op het krijgen van Exclusief van jou. Ik had eerder aantal merken verwijderd en mensen kregen excl voor jou coupons en ik niet. Toen heb ik het merk geliked via die link en later kreeg ik meerdere malen de coupon alsnog.ner schreef:Ik begrijp het even niet, wat gebeurd er als je de link liked? Ik dacht eerst je komt via de link op de scoupy actie en daar kun je het liken en dan heb je meer kans om het ook exclusief voor jou te krijgen. Klopt mijn redenatie of zit ik er helemaal naast?Famke schreef:Kan je hier de link ook geven ivm liken?

Waar kan je het via de link liken?
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.php?f=6&t=5273Marleen schreef:Waar kan je het via de link liken?
Jammer, hebben hem hier op beide accounts niet