Scoupy Pure Leaf IJsthee voor 0,50 euro
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Scoupy Pure Leaf IJsthee voor 0,50 euro
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/pure ... 0/49243/co
Pure Leaf IJsthee: van €1,29 - €1,99 voor €0,50
Probeer Pure Leaf IJsthee ( 1 l óf 0,5 l) nu voor €0,50. SCOUPY stort het resterende bedrag terug.
Pure Leaf is licht zoet van smaak en laag in calorieën. Puur genieten! Verkrijgbaar in de heerlijke smaken Lemon, Mint en Peach. IJskoud het lekkerst!
- Peach- IJsthee getrokken van echte theeblaadjes, met een vleugje perzik. Zonder kunstmatige smaakstoffen, kleurstoffen en conserveermiddelen. Laag in calorieën.
- Mint- IJsthee getrokken van echte theeblaadjes, met een vleugje munt. Zonder kunstmatige smaakstoffen, kleurstoffen en conserveermiddelen. Laag in calorieën.
- Lemon- IJsthee getrokken van echte theeblaadjes, met een vleugje citroen. Zonder kunstmatige smaakstoffen, kleurstoffen en conserveermiddelen. Laag in calorieën.
Alleen geldig op Pure Leaf Lemon 1 l , Pure Leaf Lemon 0,5 l, Pure Leaf Mint 1 l, Pure Leaf Mint 0,5 l of Pure Leaf Peach 0,5 l.
Pure Leaf IJsthee: van €1,29 - €1,99 voor €0,50
Probeer Pure Leaf IJsthee ( 1 l óf 0,5 l) nu voor €0,50. SCOUPY stort het resterende bedrag terug.
Pure Leaf is licht zoet van smaak en laag in calorieën. Puur genieten! Verkrijgbaar in de heerlijke smaken Lemon, Mint en Peach. IJskoud het lekkerst!
- Peach- IJsthee getrokken van echte theeblaadjes, met een vleugje perzik. Zonder kunstmatige smaakstoffen, kleurstoffen en conserveermiddelen. Laag in calorieën.
- Mint- IJsthee getrokken van echte theeblaadjes, met een vleugje munt. Zonder kunstmatige smaakstoffen, kleurstoffen en conserveermiddelen. Laag in calorieën.
- Lemon- IJsthee getrokken van echte theeblaadjes, met een vleugje citroen. Zonder kunstmatige smaakstoffen, kleurstoffen en conserveermiddelen. Laag in calorieën.
Alleen geldig op Pure Leaf Lemon 1 l , Pure Leaf Lemon 0,5 l, Pure Leaf Mint 1 l, Pure Leaf Mint 0,5 l of Pure Leaf Peach 0,5 l.
Re: Scoupy Pure Leaf IJsthee voor 0,50 euro
Bij onze AH stond er een kaartje bij, binnenkort uit assortiment....
Ik heb een flesje bij de Plus gekocht. Het aanbod was niet al te groot, er stonden ook een paar flesjes bij met een houdbaarheidsdatum van januari 2017. Wordt blijkbaar niet veel verkocht.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Waar staat die datum op de fles, ik kan hem nergens vinden?krientje schreef:Ik heb een flesje bij de Plus gekocht. Het aanbod was niet al te groot, er stonden ook een paar flesjes bij met een houdbaarheidsdatum van januari 2017. Wordt blijkbaar niet veel verkocht.

Die staat een beetje onduidelijk op de hals van de fles, net zoals bij de frisdranken....erg moeilijk te lezen soms...Marry schreef:Waar staat die datum op de fles, ik kan hem nergens vinden?krientje schreef:Ik heb een flesje bij de Plus gekocht. Het aanbod was niet al te groot, er stonden ook een paar flesjes bij met een houdbaarheidsdatum van januari 2017. Wordt blijkbaar niet veel verkocht.

-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Ja vandaar dat ik zei hier al nergens meer in het assortiment in het verleden nog wel.Famke schreef:Al online via AH gekeken welke filialen het wel hebben?Miranda schreef:Hier nergens in het assortiment? In het verleden nog wel eens gekocht.
De Pure Leaf IJsthee-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 08-06-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 08-06-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.