Nee, ook nog steeds niet, ik heb de hoop een beetje verloren, maar het kan nog steeds![/quote]Mariken72 schreef:Ik heb nog niets ontvangen jij wel @Mariken72?BabsMeijers schreef:Ik heb het zelfde bericht ontvangen, dus we gaan maar weer op de uitkijk staan!Mariken72 schreef:Update krijg net dit bericht via de mail nadat ik idd via de website had gereageerd:
Geachte mevrouw Meijers,
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
Wij vinden het vervelend dat het pakket nog steeds niet bij u is gearriveerd.
Er moet bij de verzending iets verkeerd zijn gegaan.
Wij zullen het pakket nogmaals zo snel mogelijk aan u versturen.
Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
HONIG CONSUMENTENSERVICE
S. Menting
Ik heb al twee keer met postnl contact gehad en hun zeggen dus letterlijk dit:
Ik zie dat de afzender de zending netjes heeft verstuurd. Echter gaat het niet verder bij ons in het proces. Sorry hiervoor. De afzender kan een onderzoek bij ons opstarten zodat we het verder gaan uitzoeken.
De zending is bij ons afgeleverd door de afzender en daarna gebeurd er niets meer. Dat is voor mij op dit moment ook een raadsel. De afzender kan contact met ons opnemen, zodat we het uit gaan zoeken waar jouw zending is.
Als de afzender een onderzoek start gaan we uitzoeken waar jouw pakket is. Op dit moment kan ik jou dat niet vertellen.
Dus het word wel door Honig afgegeven om te versturen maar bij Postnl doen ze er vervolgens niets mee. Ik vind dit wel heel erg slecht dat de afzender alleen een onderzoek kan starten en ze me niet kunnen vertellen waarom het tot 2x toe fout gaat en niet geleverd word.