Sprite 1,5 liter gratis
Re: Sprite 1,5 liter gratis
Na jouw bericht heb ik toch maar even gekeken op mijn rekening. Ik heb het ook binnen! Razendsnel deze keer. Gekocht/ingediend op 1 juli.Jacky's schreef:inderdaad supersnel dit keer, ook 02.07.2017 ingediend en vandaag binnen.
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 12 times
Vandaag ingediend en vandaag bijgeschreven
Daar kan zelfs Scoupy niet tegenop!

Daar kan zelfs Scoupy niet tegenop!
Hmm, maandag 3 juli ingediend, bevestiging gehad met bedankt voor je deelname is in behandeling.
Vandaag vrijdag en nog steeds geen goedkeuring. De mail met bevestiging deelname is een noreply mailadres.
Enig idee waar ik contact mee kan opnemen?
Vandaag vrijdag en nog steeds geen goedkeuring. De mail met bevestiging deelname is een noreply mailadres.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 43 times
Naar mijn weten krijg je enkel 1 mail bij CC NL bij het meedoen met acties.ner schreef:Hmm, maandag 3 juli ingediend, bevestiging gehad met bedankt voor je deelname is in behandeling.
Sprite Facebook is altijd wel bereikbaar via pb voor vragen.Onlangs heb je deelgenomen aan de geld terug actie van Sprite. Je deelname is in behandeling.
Na goedkeuring ontvang je binnen 11 dagen het aankoopbedrag op jouw rekening.
Mocht je nog vragen hebben, kijk dan hier voor de veelgestelde vragen
Via het contactformulier coca cola een mail gestuurd met mijn vraag. Inderdaad Famke je had gelijk, je krijgt alleen 1 mail dat is een bevestiging dat je meegedaan hebt en dat het in behandeling is. Na 11 dagen volgt pas uitbetaling, dit werd ook geantwoord door de klantenservice.Famke schreef:Naar mijn weten krijg je enkel 1 mail bij CC NL bij het meedoen met acties.ner schreef:Hmm, maandag 3 juli ingediend, bevestiging gehad met bedankt voor je deelname is in behandeling.
Enig idee waar ik contact mee kan opnemen?Sprite Facebook is altijd wel bereikbaar via pb voor vragen.Onlangs heb je deelgenomen aan de geld terug actie van Sprite. Je deelname is in behandeling.
Na goedkeuring ontvang je binnen 11 dagen het aankoopbedrag op jouw rekening.
Mocht je nog vragen hebben, kijk dan hier voor de veelgestelde vragen