Na aankoop: € 7.50 korting bij je bloemist en gratis kleurboek
Re: Na aankoop: € 7.50 korting bij je bloemist en gratis kleurboek
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag mariette 

Zie mijn antwoord hier onder heb ik van hun eigen site gehaald van FB.Marieke schreef:Weet iemand voor hoeveel je moet kopen om deze kortingsbon te krijgen?
Dank je!!Mariette schreef:Zie mijn antwoord hier onder heb ik van hun eigen site gehaald van FB.Marieke schreef:Weet iemand voor hoeveel je moet kopen om deze kortingsbon te krijgen?
Groet,
Marieke
Marieke
De bloemenwinkel waar ik geweest ben had de medewerkster helemaal geen uitleg gehad over deze actie. Moest haar uitleggen hoe het in elkaar stak.
Heb een mooie orchidee gekocht met een kaartje erbij om mezelf eens te verwennen met een plant. Thuis gekomen de code op de site ingevoerd, aangegeven welke winkel je de volgende aankoop wilt doen en met een paar min de coupon via de mail. Moet deze uitprinten en mee nemen.
Heb een mooie orchidee gekocht met een kaartje erbij om mezelf eens te verwennen met een plant. Thuis gekomen de code op de site ingevoerd, aangegeven welke winkel je de volgende aankoop wilt doen en met een paar min de coupon via de mail. Moet deze uitprinten en mee nemen.