https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/alva ... 1/49417/co
Alvalle® Gazpacho Original voor €1
Jij woont in de buurt van één van de Jumbo- of PLUS-winkels die Alvalle Gazpacho Original verkoopt, daarom kun je nu profiteren van dit exclusieve voordeel. Probeer nu Alvalle voor maar €1!
Alvalle Gazpacho
De Alvalle Gazpacho is gemaakt volgens het traditionele Spaanse recept: bereid met verse groenten van topkwaliteit uit Spanje. De frisse Spaanse smaken gaan perfect samen met een lichte salade of een snelle sandwich. Daarnaast is de gazpacho uiterst geschikt om te serveren tijdens een lunch met vrienden of familie.
• Nummer 1 Gazpacho in Spanje en Frankrijk!
• Bereid met ingrediënten van natuurlijke origine;
• Een product van hoge kwaliteit met een unieke smaak
Alvalle bestaat uit verse ingrediënten en 100% natuurlijke groenten die worden gecombineerd in een exclusief Spaans recept. Het resultaat is een product van hoge kwaliteit met een unieke smaak. Voor de kleur, de consistente textuur en de onmiskenbare smaak, brengt Alvalle het beste van de mediterrane keuken bij jou op tafel.
De exacte verkooplocaties kun je vinden door op het Jumbo- of PLUS-logo te tikken onder deze actie.
Scoupy Exclusief voor jou Alvalle® Gazpacho Original voor €1
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: Scoupy Exclusief voor jou Alvalle® Gazpacho Original voor €1
Heb deze ook maar moet er 2 euro voor betalen.

Famke schreef:https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/alva ... 1/49417/co
Jij woont in de buurt van één van de Jumbo- of PLUS-winkels die Alvalle Gazpacho Original verkoopt, daarom kun je nu profiteren van dit exclusieve voordeel. Probeer nu Alvalle voor maar €1!
Alvalle Gazpacho
De Alvalle Gazpacho is gemaakt volgens het traditionele Spaanse recept: bereid met verse groenten van topkwaliteit uit Spanje. De frisse Spaanse smaken gaan perfect samen met een lichte salade of een snelle sandwich. Daarnaast is de gazpacho uiterst geschikt om te serveren tijdens een lunch met vrienden of familie.
Alvalle bestaat uit verse ingrediënten en 100% natuurlijke groenten die worden gecombineerd in een exclusief Spaans recept. Het resultaat is een product van hoge kwaliteit met een unieke smaak. Voor de kleur, de consistente textuur en de onmiskenbare smaak, brengt Alvalle het beste van de mediterrane keuken bij jou op tafel.
De exacte verkooplocaties kun je vinden door op het Jumbo- of PLUS-logo te tikken onder deze actie.
Bij mijn is het ook 2 euro. Deze actie was er ook eerst voor 1 euro. Daar heb ik destijds gebruik van gemaakt. Daar kan het verschil in zitten. Ik merk dat producten weer in scoupy terug komen maar dan iets duurder. Misschien is dat een tactiek?
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 43 times
Ik denk het wel. Kijken tot welke prijs een consument ongeveer wil gaan en of het product bevallen is natuurlijk.ner schreef:Bij mijn is het ook 2 euro. Deze actie was er ook eerst voor 1 euro. Daar heb ik destijds gebruik van gemaakt. Daar kan het verschil in zitten. Ik merk dat producten weer in scoupy terug komen maar dan iets duurder. Misschien is dat een tactiek?
-
https://static.scoupy.nl/alvalle/
Hier is ie voor 1 euro en voor zover ik zo snel even kan zien niet 'exclusief'.
Hier is ie voor 1 euro en voor zover ik zo snel even kan zien niet 'exclusief'.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 43 times
Famke schreef:https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/alva ... 1/49417/co
Alvalle Gazpacho
Wow, dat ging snel! De Alvalle Gazpacho Original-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 10-10-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.