Probeer robijn wasverzachter

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Deezers

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Deezers »

BabsMeijers schreef:
Lia schreef:Heb het geld al op me rekening.
Maar wel een €1,00 te weinig van de zwitsel wasverzachter.
Ik ben benieuwd of het bij iemand wel is gelukt om het hele bedrag van de zwitsel terug te krijgen.
Ik zie net dat de voorwaarden zijn gewijzigd:

-Indien er andere varianten Robijn wasverzachter (zoals bijvoorbeeld: Robijn wasverzachter Zwitsal Geur 750 ml, Robijn Intense en de 1500 ml varianten) worden ingestuurd, zal er een bedrag van maximaal €3,49 vergoed worden.
Ik heb nog onder de oude voorwaarden gekocht..
BabsMeijers

Bericht door BabsMeijers »

Deezers schreef:
BabsMeijers schreef:
Lia schreef:Heb het geld al op me rekening.
Maar wel een €1,00 te weinig van de zwitsel wasverzachter.
Ik ben benieuwd of het bij iemand wel is gelukt om het hele bedrag van de zwitsel terug te krijgen.
Ik zie net dat de voorwaarden zijn gewijzigd:

-Indien er andere varianten Robijn wasverzachter (zoals bijvoorbeeld: Robijn wasverzachter Zwitsal Geur 750 ml, Robijn Intense en de 1500 ml varianten) worden ingestuurd, zal er een bedrag van maximaal €3,49 vergoed worden.
Ik heb nog onder de oude voorwaarden gekocht..
Ik ook de waterlelie en musk. Ik heb net met scoupy gebeld maar hij kon me niets beloven dat ik dus nog het resterende bedrag uitbetaald zou krijgen. Ik heb €3,85 betaald maar €3,49 uitbetaald gekregen.
Jo12

Bericht door Jo12 »

Wel flauw dat er nou ineens wijzigingen zijn, uiteraard had ik die Zwitsal variant gekocht... :roll: ;) In het 2e bericht van dit topic staat het oude lijstje met de smaakjes die worden vergoed. En daar staat die van mij dus tussen.
Nou ja, ik heb op de kassabon geschreven dat ze daarop kunnen zien hoelaat ik mijn aankoop heb gedaan en dat toen de oude voorwaarden nog online stonden. Ik hoop dat het helpt.
BabsMeijers

Bericht door BabsMeijers »

Jo12 schreef:Wel flauw dat er nou ineens wijzigingen zijn, uiteraard had ik die Zwitsal variant gekocht... :roll: ;) In het 2e bericht van dit topic staat het oude lijstje met de smaakjes die worden vergoed. En daar staat die van mij dus tussen.
Nou ja, ik heb op de kassabon geschreven dat ze daarop kunnen zien hoelaat ik mijn aankoop heb gedaan en dat toen de oude voorwaarden nog online stonden. Ik hoop dat het helpt.
Ik had idd de variant waterlelie & musk gekocht en die is €3,85. Ik krijg nu nog die €0,36 wat ik te weinig uitbetaald heb gekregen alsnog maar zie nu net dat de voorwaarden weer zijn gewijzigd:

- Geldig op alle Robijn wasverzachters met een maximale aanschafwaarde van €3,49.
- Indien er andere varianten Robijn wasverzachter worden ingestuurd (zoals bijvoorbeeld: Robijn wasverzachter Zwitsal Geur 750 ml, Robijn Intense en de 1500 ml varianten), zal er een bedrag van maximaal €3,49 vergoed worden.
Lia

Bericht door Lia »

Ik heb hem bij ah gekocht.
Net zag ik dus dat ze bij het kruitvat 2 voor€5,00 zijn.
Dus mischien dat ik hem morgen terug breng,en dan 0,50 erbij leg ,heb ik er 2.
Geldt ook voor de zwitsel variant...
suriboy

Bericht door suriboy »

Lia schreef:Ik heb hem bij ah gekocht.
http://folder.dirk.nl/aanbiedingen-week-45/page/1
Lia

Bericht door Lia »

suriboy schreef:
http://folder.dirk.nl/aanbiedingen-week-45/page/1
Dat is nog beter..maar wij hebben geen dirk
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Marry »

suriboy schreef:HUH?

Er stond toch duidelijk dat je maximaal €3,49 vergoed krijgt?

"
- Indien er andere varianten Robijn wasverzachter worden ingestuurd, zal er een bedrag van maximaal €3,49 vergoed worden.
"

Waarom gaat een ieder nu massaal bellen/emailen?
Nee je krijg max 3,49 vergoed als je een andere variant kocht dat de genoemde....
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Marry »

Je krijg bij aanschaf van deze aanbieidng maar €2,50 terug van Scoupy

Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Gebeld met Scoupy en lang aan de lijn gehangen, maar ze betalen, ook al heb je meer betaalt, max 3,49 euro uit ook al heb je een van de eerder genoemde varianten gehaald. Robijn zou zich er niet van bewust zijn dat sommige varianten duurder dan 3,49 waren? Volgens Scoupy hebben zij ook het recht toe omdat je akkoord gaat met de voorwaarden bij indienen dat de actievoorwaarden tussentijds gewijzigd kunnen worden. Doen zij dat op een bepaald moment en dien je na dat tijdstip nog een bon in, dan snap ik het, want dan heb je zn nog kans om het terug te brengen naar de winkel. Nu sta je voor een voldongen feit doordat zij gewoon voor alle aanvragen wanneer die ook zijn ingediend de nieuwe voorwaarden te gebruiken. Robijn maakt hiermee echt geen goede sier, maar Scoupy helemaal niet, en ook niet hoe zij met klanten omgaan + te woord staan. Mijn vertrouwen in Scoupy is wel erg gedeukt nu door dit. Wie zegt mij dat een 100% gta de volgende keer ook echt 100% is en blijft?
Plaats reactie