Probeer robijn wasverzachter

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
AmeGrunn

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door AmeGrunn »

Famke schreef:
ikka schreef:Ik heb de Zwitsal voor € 3,19 gekocht bij Jumbo.
Heb jij geluk want hier staat hij voor 4,19. Blijkbaar woon jij in een regio waar ze het goedkoper aanbieden.
Dan woon ik in een dure regio. Bij mij was het 4,45€ voor de Zwitsal wasverzachter!

Ik had gebeld, de man aan de telefoon zei dat hij het ging aanpassen, maar ik heb maar 3,49€ terug gekregen. Ze hebben meerdere keren de voorwaarden aangepast en ook de foto uitgewisseld (op de eerdere stond nog de Zwitsal fles, nu niet meer).
Robijn wasverzachter voor uiteindelijk ca. 1€ vind ik nog altijd een goede deal, maar erg handig heeft Scoupy het niet gedaan.
Deezers

Bericht door Deezers »

AmeGrunn schreef:
Famke schreef:
ikka schreef:Ik heb de Zwitsal voor € 3,19 gekocht bij Jumbo.
Heb jij geluk want hier staat hij voor 4,19. Blijkbaar woon jij in een regio waar ze het goedkoper aanbieden.
Dan woon ik in een dure regio. Bij mij was het 4,45€ voor de Zwitsal wasverzachter!

Ik had gebeld, de man aan de telefoon zei dat hij het ging aanpassen, maar ik heb maar 3,49€ terug gekregen. Ze hebben meerdere keren de voorwaarden aangepast en ook de foto uitgewisseld (op de eerdere stond nog de Zwitsal fles, nu niet meer).
Robijn wasverzachter voor uiteindelijk ca. 1€ vind ik nog altijd een goede deal, maar erg handig heeft Scoupy het niet gedaan.
Ik had hem alleen gekocht omdat het gratis is. Ik heb nog flessen wasverzachter genoeg over van andere acties dus in mijn geval is 1 euro alsnog erg veel als ik het voorlopig niet ga gebruiken. Ze hebben gewoon niet onderling de voorwaarden niet gecheckt met Unilever blijkbaar.
josje

Bericht door josje »

Ik heb de zwitsal variant vanmorgen gekocht, ook onder de oude voorwaarde. Meteen ingediend, ook nog onder de oude voorwaarde. Belachelijk dat ze vanmiddag de actievoorwaarde veranderen en me dan te weinig terug betalen. Dit valt me erg tegen van scouoy. Ook na het sturen van een mailtje, blijven ze erbij dat ze me niet uitbetalen wat ze me beloofd hadden; het hele bedrag. Als ze dit soort geintjes vaker uithalen, ben ik klaar met scoupy.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

josje schreef:Ik heb de zwitsal variant vanmorgen gekocht, ook onder de oude voorwaarde. Meteen ingediend, ook nog onder de oude voorwaarde. Belachelijk dat ze vanmiddag de actievoorwaarde veranderen en me dan te weinig terug betalen. Dit valt me erg tegen van scouoy. Ook na het sturen van een mailtje, blijven ze erbij dat ze me niet uitbetalen wat ze me beloofd hadden; het hele bedrag. Als ze dit soort geintjes vaker uithalen, ben ik klaar met scoupy.
Het had inderdaad Scoupy gesierd als zij gewoon mensen tot het tijdstip van aanpassen van de actievoorwaarden op de site gewoon de oude hadden gebruikt, maar ja, dat mag dus blijkbaar niet van Robijn. Robijn weet echt wel dat Zwitsal duurder is dan 3,49 euro. Oh Scoupy kwam met idee om een klacht in te dienen bij Robijn, maar ze gaven zelf al het weinig kans.
ikka
Has thanked: 3 times

Bericht door ikka »

Voor wie geïnteresseerd is:
Bij Drogistplein zijn de wasverzachters van Robijn 1,74.
Vanaf 25 euro zijn er geen verzendkosten.
Je kunt bestellen/combineren met de verschillende pleinen.
https://www.drogistplein.nl/huishouden/wasverzachters/
Huubskeee

Bericht door Huubskeee »

Ik snap jullie wel, want het is echt belachelijk dat Scoupy de actievoorwaarden daarna direct heeft aangepast. Ik heb gelukkig een variant van minder dan 3,49 gekocht, dus wel 100% cashback. Leuke actie nogsteeds, maar er mag wel coulance zijn vanuit Scoupy. Ze verdienen er genoeg aan ;)
Deezers

Bericht door Deezers »

En toen ze zelf een fout maakte moesten we een euro terugstorten :lol:
irisvm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door irisvm »

Er stond vanaf het begin toch best duidelijk gratis wasverzachter t.w.v. €3,49. Ik heb dus in de winkel gezocht naar een variant van die prijs. Voldoende keus voor die prijs...
Annett

Bericht door Annett »

Bij Deen deze week voor 2,50€, volgens mij ook de duurdere Zwitsal en die zwarte.
Laatst gewijzigd door Annett op di 07 nov 2017, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
moontjemoon

Bericht door moontjemoon »

irisvm schreef:Er stond vanaf het begin toch best duidelijk gratis wasverzachter t.w.v. €3,49. Ik heb dus in de winkel gezocht naar een variant van die prijs. Voldoende keus voor die prijs...
Er stond een lijst met welke daaraan mee deden en dat je voor de overige max 3.49 terug zou krijgen.
Dat is nu aangepast!
Plaats reactie