Hema bon van 15 euro bij de Postcodeloterij (1e maand gratis deelname)
Re: Hema bon van 15 euro bij de Postcodeloterij (1e maand gratis deelname)
Ik doe altijd met deze acties mee. Is nog nooit misgegaan. Heb sowieso altijd al 1 lot, en de 2e zeg ik altijd op tijd weer op. Zo verlies je niks, maar doet wel een keer extra mee. En die Hema kaart of andere dingen is toch ook leuk. En houd t niet eens echt in de gaten, en toch altijd op tijd geweest.
-
Bij mij ging het tot nu toe ook altijd goed:)
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Ondanks de opzegging op 18 jan 2015 en berichtgeving dat het ontvangen is op 19.01.2015 is het bedrag voor feb. afgeschreven.
Dus ff.n bellen. En het is in orde gemaakt.
Later een brief thuis met de bevestiging en de mededeling dat er een cadeautje voor mij is.
Toch nieuwsgierig en gebeld, geen interesse van mijn kant. Ik heb een voorstel gedaan dat ze het bedrag voor het cadeautje kunnen doneren aan een goed doel. Dat is helaas dus niet mogelijk. Beetje jammer.
Dus ff.n bellen. En het is in orde gemaakt.
Later een brief thuis met de bevestiging en de mededeling dat er een cadeautje voor mij is.
Toch nieuwsgierig en gebeld, geen interesse van mijn kant. Ik heb een voorstel gedaan dat ze het bedrag voor het cadeautje kunnen doneren aan een goed doel. Dat is helaas dus niet mogelijk. Beetje jammer.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Klopt, je krijgt dan een albedil fotoboek, of een sauna bon of een tijdschriftenbon. Dus altijd de moeite waard om even te bellen.
Hoi Jacky's,
Hier ook op tijd opgezegd en toch afgeschreven voor februari. Misschien laat ik het zo, je zou maar net de loterij winnen in februari
Ook een brief gekregen met de aanbieding voor een kadootje. Waar kon jij uit kiezen? Dan weet ik of het de moeite is om te bellen en niet in de verkooppraatjes te trappen want ze zullen toch wel weer proberen je over te halen?
Hier ook op tijd opgezegd en toch afgeschreven voor februari. Misschien laat ik het zo, je zou maar net de loterij winnen in februari
Ook een brief gekregen met de aanbieding voor een kadootje. Waar kon jij uit kiezen? Dan weet ik of het de moeite is om te bellen en niet in de verkooppraatjes te trappen want ze zullen toch wel weer proberen je over te halen?
-
- Has thanked: 1 time
Het is altijd hetzeldde waar je uit kunt kiezen, zie mijn vorige berichtje. Ik neem altijd de tijdschriftenbon van 10 euro
Nou, dat is toch leuk, een tijdschrift bon? Zonde om te laten liggen.
Proberen ze je nog wel om te praten? Ik kan zo moeilijk nee zeggen...
Proberen ze je nog wel om te praten? Ik kan zo moeilijk nee zeggen...
Ik heb ook zo'n brief gekregen van bankgiroloterij. Begrijp ik t goed dat ze je niet verplichten je lot moet verlengen en toch een cadeau krijgt door ze te bellen?
-
- Has thanked: 19 times
@Loesie en Henkie,
Heb net vanochtend gebeld; kon inderdaad kiezen uit de drie cadeau's. Gekozen voor de tijdschriftenbon; super leuk hoor!
Ze proberen je inderdaad op een hele aardige nette manier toch nog weer lid te laten worden, maar je kunt gewoon zeggen dat je dat toch echt niet wilt (alles kost al zoveel) en dan is het verder prima. Je krijg evengoed je cadeautje. Sterk zijn
Heb net vanochtend gebeld; kon inderdaad kiezen uit de drie cadeau's. Gekozen voor de tijdschriftenbon; super leuk hoor!
Ze proberen je inderdaad op een hele aardige nette manier toch nog weer lid te laten worden, maar je kunt gewoon zeggen dat je dat toch echt niet wilt (alles kost al zoveel) en dan is het verder prima. Je krijg evengoed je cadeautje. Sterk zijn
Bij de bankgiroloterij kreeg ik een kaartje voor een museum. Iemand iets anders bij de bankgiroloterij gekregen?