Wat raar dat het bij jou gelijk overgemaakt kon worden. Ik wacht nog steeds op die 4 euro... Misschien moet ik ook nog een keer bellen.Lia schreef:Ik had vanmorgen weer gebeld waar het geld van de toiletpapier bleef.
Vanmiddag al gestort!
Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)
Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)
Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)
Zou ik zeker doen!Marleen schreef:Wat raar dat het bij jou gelijk overgemaakt kon worden. Ik wacht nog steeds op die 4 euro... Misschien moet ik ook nog een keer bellen.Lia schreef:Ik had vanmorgen weer gebeld waar het geld van de toiletpapier bleef.
Vanmiddag al gestort!
Ik vind het toch altijd lang duren bij hun.
Wie weet waar je de variant Page Kussenzacht 9 rol kunt kopen?
Ik zie alleen pakken van 4 rollen.
Bij de grotere ah?
Of de dekamarkt.
Ik zag vandaag op de site van ah dat vanaf aankomende dinsdag de page
24 rollen voor 5,49
Of de dekamarkt.
Ik zag vandaag op de site van ah dat vanaf aankomende dinsdag de page
24 rollen voor 5,49
Maar ik kan hem niet online bestellen.B2B schreef:Die 24 rollen is een online actie
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hoogvliet heb ik ze gezienegni schreef:Wie weet waar je de variant Page Kussenzacht 9 rol kunt kopen?
Nettorama
Hoogvlie
Bol.com hebben de pakken met 9 rollen
Hoogvlie
Bol.com hebben de pakken met 9 rollen
Bij nettorama kosten 9 rollen 3.99 als je 2 pakken koopt betaal je 3.59 per pak. Je krijgt 4.09 per pak retour.
Ik heb samen met mams gekocht
Ik heb samen met mams gekocht
Ik had op 22 maart het geld ontvangen,en vandaag weer een keer gestort gekregen???