Scoupy Sneak Preview! Chio, Reddy, Capri-Sun Stevia. De normale actieperiode start op 04-05-2018

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
ikka
Has thanked: 6 times

Scoupy Sneak Preview! Chio, Reddy, Capri-Sun Stevia. De normale actieperiode start op 04-05-2018

Bericht door ikka »

https://scoupy.com/nl/

Hallo,

We hebben weer een nieuwe Scoupy Sneak Preview! Met een mooie line-up aan producten met hoge korting! Omdat wij jou weer geselecteerd hebben om deze producten eerder te proberen, zijn deze toegevoegd aan jouw persoonlijke account. Kijk snel in de Scoupy-app voor de nieuwe cashback-acties of klik op de onderstaande button en claim jouw voordeel!

Bekijk de nieuwe acties!→

Dat wordt rennen naar de supermarkt dus!

Scoupydoei!
Let op:
Deze actie is exclusief voor jou. Alleen jij kunt met jouw account vroegtijdig profiteren van onze nieuwe cashback-acties. Het heeft daarom geen zin deze email te delen met je vrienden.
Heb je geen tijd om mee te doen aan Scoupy Sneak Preview? Geen probleem; je kunt alsnog gewoon meedoen aan de acties tijdens de normale actieperiode. Let wel, OP = OP.

De normale actieperiode start op 04-05-2018.
Deze cashback actie is begonnen op 04-05-2018. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
imgw_20180424102650.jpg
imgw_20180424102650.jpg (41.97 KiB) 7338 keer bekeken
Chio Borrel Bites Mediterranean Spices: van €1,69* voor €0,-
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één zak Chio Borrel Bites Mediterranean Spices.

Knapperige mix van gekruide borrelnoten, pinda's en zoutjes in één zak.
imgw_20180405093414.jpg
imgw_20180405093414.jpg (83.97 KiB) 7338 keer bekeken
Reddy Bakken & Braden óf Wokken & Roerbakken voor €1,-
Probeer Reddy Bakken & Braden of Reddy Wokken & Roerbakken olie voor €1,-.
imgw_20180413142457.png
imgw_20180413142457.png (50.31 KiB) 7338 keer bekeken
Capri-Sun Stevia (10-pack): van €3,49* voor €1,50
Probeer nu Capri-Sun Stevia 10-pack voor maar €1,50.

Proef de vernieuwde Capri-Sun met dezelfde geweldige smaak maar minder suiker!
BabsMeijers
Been thanked: 1 time

Re: We hebben weer een nieuwe Scoupy Sneak Preview! De normale actieperiode start op 04-05-2018

Bericht door BabsMeijers »

ikka schreef:Hallo,

We hebben weer een nieuwe Scoupy Sneak Preview! Met een mooie line-up aan producten met hoge korting! Omdat wij jou weer geselecteerd hebben om deze producten eerder te proberen, zijn deze toegevoegd aan jouw persoonlijke account. Kijk snel in de Scoupy-app voor de nieuwe cashback-acties of klik op de onderstaande button en claim jouw voordeel!

Bekijk de nieuwe acties!→

Dat wordt rennen naar de supermarkt dus!

Scoupydoei!
Let op:
Deze actie is exclusief voor jou. Alleen jij kunt met jouw account vroegtijdig profiteren van onze nieuwe cashback-acties. Het heeft daarom geen zin deze email te delen met je vrienden.
Heb je geen tijd om mee te doen aan Scoupy Sneak Preview? Geen probleem; je kunt alsnog gewoon meedoen aan de acties tijdens de normale actieperiode. Let wel, OP = OP.

De normale actieperiode start op 04-05-2018.
Deze cashback actie is begonnen op 04-05-2018. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.

imgw_20180424102650.jpg
Chio Borrel Bites Mediterranean Spices: van €1,69* voor €0,-
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één zak Chio Borrel Bites Mediterranean Spices.

Knapperige mix van gekruide borrelnoten, pinda's en zoutjes in één zak.

imgw_20180405093414.jpg
Reddy Bakken & Braden óf Wokken & Roerbakken voor €1,-
Probeer Reddy Bakken & Braden of Reddy Wokken & Roerbakken olie voor €1,-.

imgw_20180413142457.png
Capri-Sun Stevia (10-pack): van €3,49* voor €1,50
Probeer nu Capri-Sun Stevia 10-pack voor maar €1,50.

Proef de vernieuwde Capri-Sun met dezelfde geweldige smaak maar minder suiker!
Ik heb een vraagje hoe heb je je hiervoor kunnen aanmelden om die Sneak Preview te krijgen.
Alwiene

Re: We hebben weer een nieuwe Scoupy Sneak Preview! De normale actieperiode start op 04-05-2018

Bericht door Alwiene »

Bedankt!! Deze kunnen we heel goed gebruiken (zijn ingrediënten voor een wat groter verjaardagsfeest aan het verzamelen) en dankzij jouw melding kunnen we er alert op zijn en er hopelijk op tijd bij zijn!
ikka
Has thanked: 6 times

Bericht door ikka »

BabsMeijers schreef:
Ik heb een vraagje hoe heb je je hiervoor kunnen aanmelden om die Sneak Preview te krijgen.
Je kan je er niet voor aanmelden, net zomin dat je je voor exclusief/speciaal voor jou kan aanmelden.
BabsMeijers

Bericht door BabsMeijers »

ikka schreef:
BabsMeijers schreef:
Je kan je er niet voor aanmelden, net zomin dat je je voor exclusief/speciaal voor jou kan aanmelden.
Dus er word random geselecteerd of je hieraan mag meedoen of hoe moet ik het zien?
koekje

Bericht door koekje »

BabsMeijers schreef:
ikka schreef:
BabsMeijers schreef:
Dus er word random geselecteerd of je hieraan mag meedoen of hoe moet ik het zien?
Of dat random gebeurd kun je beste bij Scoupy zelf vragen, wellicht hebben ze er bepaalde criteria voor en kiezen ze het niet random.
Deezers

Re: Scoupy Sneak Preview! Chio, Reddy, Capri-Sun Stevia. De normale actieperiode start op 04-05-2018

Bericht door Deezers »

Ik zie bij Capri-Sun nergens Stevia op de verpakking staan? En weet iemand waar de Tropical variant te krijgen is? Meeste winkels alleen multivitamine en Orange.
ronaldo

Re: Scoupy Sneak Preview! Chio, Reddy, Capri-Sun Stevia. De normale actieperiode start op 04-05-2018

Bericht door ronaldo »

Deezers schreef:Ik zie bij Capri-Sun nergens Stevia op de verpakking staan? En weet iemand waar de Tropical variant te krijgen is? Meeste winkels alleen multivitamine en Orange.
Bij Albert Heijn Capri Sun Orange gekocht , op kassabon staat alleen Capri Sun € 3,49, inmiddels door Scoupy goedgekeurd.
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

ronaldo schreef:
Deezers schreef:Ik zie bij Capri-Sun nergens Stevia op de verpakking staan? En weet iemand waar de Tropical variant te krijgen is? Meeste winkels alleen multivitamine en Orange.
Bij Albert Heijn Capri Sun Orange gekocht , op kassabon staat alleen Capri Sun € 3,49, inmiddels door Scoupy goedgekeurd.
Hetzelfde hier.

Echter de app accepteerde het niet, maar uploaden via de website ging wel.

Tropical bij AH, Jumbo, Plus en Coop niet in het assortiment.

Maar ik heb Tropical wel net in Jumbo Euroborg in Groningen gezien.
Plaats reactie