Treetz test en gta website
Re: Treetz test en gta website
Ik heb 4 bedragen binnen gekregen, maar er staat niet bij waarvoor. Dat blijft dus gissen, want er staat niks bij!
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Je kunt in de app kijken waaraan je hebt meegedaan en daar staan de bedragen die je terug krijgt. Ook is het zo dat ik nu uitbetaald heb gekregen van de eerste artikelen die waren goedgekeurd.
- Zeeuwsmeisje
Die bedragen kloppen niet altijd.Chrisje9999 schreef: ↑di 05 nov 2019, 13:21 Je kunt in de app kijken waaraan je hebt meegedaan en daar staan de bedragen die je terug krijgt. Ook is het zo dat ik nu uitbetaald heb gekregen van de eerste artikelen die waren goedgekeurd.
Bij het kattenvoer staat dat ik €4,29 vergoed krijg, maar er is vanochtend €4,19 op mijn rekening bijgeschreven. Dat is ook wat ik heb betaald.
-
- Been thanked: 1 time
Ik heb mijn twee potten Lucovitaal terug, de omschrijving/naam is cashback.Verder geen omschrijving over welk product het gaat
-
Vraagje onder welk kopje in de app kun je dat zien? Ik kan het niet vindenChrisje9999 schreef: ↑di 05 nov 2019, 13:21 Je kunt in de app kijken waaraan je hebt meegedaan en daar staan de bedragen die je terug krijgt. Ook is het zo dat ik nu uitbetaald heb gekregen van de eerste artikelen die waren goedgekeurd.
-
- Been thanked: 2 times
Rechtsonder op je account klikken, dan naar Mijn wervingscampagnes, dan klik je op het artikel dat je wilt zien en daar klik je op samenvatting, daar staat wat krijg ik.
Marry schreef: ↑di 05 nov 2019, 17:51Vraagje onder welk kopje in de app kun je dat zien? Ik kan het niet vindenChrisje9999 schreef: ↑di 05 nov 2019, 13:21 Je kunt in de app kijken waaraan je hebt meegedaan en daar staan de bedragen die je terug krijgt. Ook is het zo dat ik nu uitbetaald heb gekregen van de eerste artikelen die waren goedgekeurd.
-
Top! Dank je wel!Chrisje9999 schreef: ↑di 05 nov 2019, 23:17 Rechtsonder op je account klikken, dan naar Mijn wervingscampagnes, dan klik je op het artikel dat je wilt zien en daar klik je op samenvatting, daar staat wat krijg ik.
Marry schreef: ↑di 05 nov 2019, 17:51Vraagje onder welk kopje in de app kun je dat zien? Ik kan het niet vindenChrisje9999 schreef: ↑di 05 nov 2019, 13:21 Je kunt in de app kijken waaraan je hebt meegedaan en daar staan de bedragen die je terug krijgt. Ook is het zo dat ik nu uitbetaald heb gekregen van de eerste artikelen die waren goedgekeurd.
Als ik nu bij mijn campagnes kijk staan er nog maar 3 deelnames. (Waarvan ik er 2 al betaald heb gekregen.)
De andere deelnames die ik al betaald heb kregen of die nog betaald moeten worden staan er niet bij.
De andere deelnames die ik al betaald heb kregen of die nog betaald moeten worden staan er niet bij.