Couponclub app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: Couponclub app

Bericht door Marry »

Buijsje schreef:Becel gold voor bakken en braden hebben ze ook al veranderd van € 1,-- naar € 0,30.
Vind het niet kunnen.
Kan iemand de voorwaarden vinden zoals bv. of je iets met korting mag kopen?
Alsje op de i bij het product klikt zie je de voorwaarden. Je kunt niet claimen icm aanbiedingen.
Buijsje
Has thanked: 28 times
Been thanked: 44 times

Bericht door Buijsje »

€ 1,50 retour bij The pie factory (Thaise kip en Italiaans gehakt)
ebaal

Bericht door ebaal »

wel jammer, boodschappenlijst deze lijst artikelen, nu ik ze wil invoeren kan het niet meer.
Goed opletten net voordat je naar de winkel gaat, dus.
erwinenmarloes

Bericht door erwinenmarloes »

Of in de winkel direct de streepjescode scannen met je telefoon en dan in de mand doen... Kan bijna niet mis gaan!
rijo

Bericht door rijo »

Ik had 5 artikelen gescand en 5x kassabon gescand op de prijzen die vanaf het begin geplaatst waren. De volgende dag beide Knorr producten waren verdwenen, Becel € 0,70 verlaagd en Hellmann € 0,30 verlaagd. De enige die hetzelfde was gebleven was de Croma. Ik vind dit niet correct, zo weet je toch nooit waar je aan toe bent. :(
feelings

Bericht door feelings »

rijo schreef:Ik had 5 artikelen gescand en 5x kassabon gescand op de prijzen die vanaf het begin geplaatst waren. De volgende dag beide Knorr producten waren verdwenen, Becel € 0,70 verlaagd en Hellmann € 0,30 verlaagd. De enige die hetzelfde was gebleven was de Croma. Ik vind dit niet correct, zo weet je toch nooit waar je aan toe bent. :(
Ik ben het met je eens rijo. Ze klinken steeds meer onbetrouwbaarder.
MarianneC

Bericht door MarianneC »

erwinenmarloes schreef:Of in de winkel direct de streepjescode scannen met je telefoon en dan in de mand doen... Kan bijna niet mis gaan!
kan dus wel misgaan.. op het moment dat je de code gescand hebt, wijzigen nog de bedragen die je terugkrijgt .
Ook als de kassabon gecontroleerd word en deze ( door wat voor omstandigheden ook ) niet goedgekeurd word, kan de coupon hierna weg zijn en krijg je niets geboekt in je "pocket".

Ik heb vrijdagochtend gemaild en nog geen reactie gekregen!!!
Foeksia

Bericht door Foeksia »

Ik vind het ook niet kunnen dat er ineens producten verdwijnen of de bedragen die je terug krijgt ineens veranderen.
Dit had vooraf op het tabblad "laatste kans" vermeld moeten worden met datum erbij van de wijziging.
Maar daar staat al de tijd al "momenteel zijn er geen coupons die bijna aflopen of bijna op zijn".

Niet slim deze slechte start van couponclub app.
Eerst beloven ze dat je onbeperkt met dezelfde producten mee kunt doen,
Nu veranderen ze bedragen en laten producten zonder aankondiging verdwijnen. Zelfs bij mensen die de eerste 2 stappen (scannen streepjescode en kassabon) al hebben doorlopen. Gepaste oplossing en een snellere reactie zou zeer wenselijk zijn.
Je maakt mij niet wijs dat de couponclub dit forum niet volgt en leest (want bij googelen op couponclub en je komt hier terecht)

Iemand al ervaring hoe het met de uitbetaling gaat ?
kuikentje

Bericht door kuikentje »

ik vraag me nu wel af of ik aan de €5 kom voor de uitbetaling
en dan voel ik me dubbel zo schuldig omdat ik meerdere mensen op deze app heb gewezen.
Hoop echt dat ze snel wat interessante kortingen en of gta acties krijgen
MarianneC

Bericht door MarianneC »

hopelijk word er gereageerd..
Laatst gewijzigd door MarianneC op vr 20 mar 2015, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie