5 x steeds foutmelding. Contact gehad, ze zijn er mee bezig , iets met de fraude detectieBabsMeijers schreef: ↑wo 15 jul 2020, 13:46Ik had een paar keer dat hij aangaf dat niet het juiste product op de kassabon stond ik heb een paar opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel.
1,00 Cashback Optimel kwark of Griekse stijl via Tikkie
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
Re: 1,00 Cashback Optimel kwark of Griekse stijl via Tikkie
hopelijk wordt het snel voor jullie opgelost! Ik heb het gisteren ter plekke met een Jumbo kassabon ingestuurd, en het ging direct goed.greetje11 schreef: ↑wo 15 jul 2020, 14:505 x steeds foutmelding. Contact gehad, ze zijn er mee bezig , iets met de fraude detectieBabsMeijers schreef: ↑wo 15 jul 2020, 13:46Ik had een paar keer dat hij aangaf dat niet het juiste product op de kassabon stond ik heb een paar opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Bon in meerdere stukken fotograferen wil ook wel lukken.
krijg melding kassbon al gebruikt...... ????
Bij mij gaf de app aan dat de kassabon al een keer gebruikt was.
Best wel vreemd daar ik de kassabon niet uit het oog verloren ben nadat ik hem bij de kassa had ontvangen.
Heb toch de voorkeur voor afhandeling via Scoupy, das is toch stuk gebruikersvriendelijker en sneller. Zelfs via HighCo Data werkt het beter
Best wel vreemd daar ik de kassabon niet uit het oog verloren ben nadat ik hem bij de kassa had ontvangen.
Heb toch de voorkeur voor afhandeling via Scoupy, das is toch stuk gebruikersvriendelijker en sneller. Zelfs via HighCo Data werkt het beter
-
- Been thanked: 2 times
Re: krijg melding kassbon al gebruikt...... ????
Campina heeft (hopelijk niet had) zelf een prima systeem met die codes op de verpakking. Nooit problemen mee gehad.
- sjaak van de Hoek
- Been thanked: 7 times
[/quote]
nou voor mij nooit geen HighCo Data meer , altijd ellende
[/quote]
nou voor mij nooit geen HighCo Data meer , altijd ellende
nou voor mij nooit geen HighCo Data meer , altijd ellendesjaak van de Hoek schreef: ↑do 16 jul 2020, 00:36 Heb toch de voorkeur voor afhandeling via Scoupy, das is toch stuk gebruikersvriendelijker en sneller. Zelfs via HighCo Data werkt het beter
[/quote]
Dat zelfde heb ik met Tikkie, drama is het
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
Dat zelfde heb ik met Tikkie, drama is hetkoekje schreef: ↑do 16 jul 2020, 17:20nou voor mij nooit geen HighCo Data meer , altijd ellendesjaak van de Hoek schreef: ↑do 16 jul 2020, 00:36 Heb toch de voorkeur voor afhandeling via Scoupy, das is toch stuk gebruikersvriendelijker en sneller. Zelfs via HighCo Data werkt het beter
[/quote]
Hij doet het sinds vanavond
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
De eerste keer na het indienen ontving ik de melding "oeps er iets mis is gegaan."(met bijbehorend filmpje, relatief grappig)
Nog een keer indienen en ik kreeg de melding: het is al uitbetaald, dat klopte dus.
Oh ja, geen melding op het scherm dat de QR code is gescand. (mijn scherm krijgt wat te verduren door vaak te proberen)
Wel een "beheurlijk" leerproces. Leuk dat het gelukt is.
Nog een keer indienen en ik kreeg de melding: het is al uitbetaald, dat klopte dus.
Oh ja, geen melding op het scherm dat de QR code is gescand. (mijn scherm krijgt wat te verduren door vaak te proberen)
Wel een "beheurlijk" leerproces. Leuk dat het gelukt is.
Helaas, nog steeds melding van "Oeps bon is al gebruikt" I love Scoupy