Volgens de klantenservice is het ENWhere schreef: ↑ma 28 sep 2020, 09:55 Ik zie nu dat ik beide varianten in mijn eurosparen account heb staan, in de voorwaarden staat ook
Met de code van het deelnemende product, die je kunt vinden op de actiesticker op de verpakking, kun je aanspraak maken op het aankoopbedrag van Valess gekruide stukjes Asian Style en Valess gekruide stukjes Italian Style.
Bij veelgestelde vragen staat
Per account/persoon/rekeningnummer kun je 1 keer per smaakvariant deelnemen aan de geld-terug-actie van de Valess gekruide stukjes Asian Style of Valess gekruide stukjes Italian Style.
NGGT Valess gekruide stukjes via eurosparen-30/11
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Re: NGGT Valess gekruide stukjes via eurosparen-30/11
-
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 17 times
Het bedrag van de Italian style staat al op mijn bankrekening. Dat van Asian style is onderweg. En anders zou er ook niet in je account staan: nog beschikbaar.
Bij stonden ook zowel de Asian als de Italian Style in de Eurosparen account.
Ik had echter geen idee hoe de sticker eruit zag. Later kwam ik erachter dat ie roze was. Zonet alles ingestuurd en het schijnt goed gegaan te zijn.
Voor de Grunnegers onder ons:
Asian Style is bij Jumbo Euroborg (Stad) en de Italian Style bij Plus Oosterhamriklaan (Stad) te vinden. Over het algemeen heb ik veel Asian Style zonder sticker gezien, en de Italian Style alleen bij de Plus.
Ik had echter geen idee hoe de sticker eruit zag. Later kwam ik erachter dat ie roze was. Zonet alles ingestuurd en het schijnt goed gegaan te zijn.
Voor de Grunnegers onder ons:
Asian Style is bij Jumbo Euroborg (Stad) en de Italian Style bij Plus Oosterhamriklaan (Stad) te vinden. Over het algemeen heb ik veel Asian Style zonder sticker gezien, en de Italian Style alleen bij de Plus.