scoupy svj: Stegeman Bâton kan ook anders: van €3,29* voor €1,-
scoupy svj: Stegeman Bâton kan ook anders: van €3,29* voor €1,-
Probeer één verpakking Stegeman Bâton kan ook anders 150 gr, gekocht bij PLUS, voor €1,-.
Borrelen met 30% minder vet? Droge worst kan volgens Stegeman ook anders en daarom hebben zij een nieuwe range producten: Stegeman kan ook anders. Hoe? Door een deel van het vlees en vet te vervangen door boterbonen. Dus door het toevoegen van groenten. Verkrijgbaar in 3 heerlijke varianten: Cervelaat, Bâton en Mini Bâton.
https://scoupy.com/nl/geld-terug/stegem ... t=cashback
LET OP! Als je mee mag doen aan deze actie, staat er bij vermeld welke van de drie worsten je mag proberen, je kunt dus niet zelf kiezen!
Borrelen met 30% minder vet? Droge worst kan volgens Stegeman ook anders en daarom hebben zij een nieuwe range producten: Stegeman kan ook anders. Hoe? Door een deel van het vlees en vet te vervangen door boterbonen. Dus door het toevoegen van groenten. Verkrijgbaar in 3 heerlijke varianten: Cervelaat, Bâton en Mini Bâton.
https://scoupy.com/nl/geld-terug/stegem ... t=cashback
LET OP! Als je mee mag doen aan deze actie, staat er bij vermeld welke van de drie worsten je mag proberen, je kunt dus niet zelf kiezen!
Laatst gewijzigd door Florence op za 14 aug 2021, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Been thanked: 1 time
Re: scoupy svj: Stegeman Bâton kan ook anders: van €3,29* voor €1,-
Wanneer je op de Scoupy site (Bij mijn coupon) kijkt bij de specifieke voorwaarden staat het volgende
Alleen geldig op
Probeer één verpakking Stegeman Mini Bâton kan ook anders 120 gr, gekocht bij PLUS, voor €1,-.
Dus je kunt niet kiezen welk produkt, Bij mij dus alleen de Mini Bâton kan ook anders 120 gr, verpakking wordt geaccepteerd.
Alleen geldig op
Probeer één verpakking Stegeman Mini Bâton kan ook anders 120 gr, gekocht bij PLUS, voor €1,-.
Dus je kunt niet kiezen welk produkt, Bij mij dus alleen de Mini Bâton kan ook anders 120 gr, verpakking wordt geaccepteerd.
Laatst gewijzigd door sebastiaan op zo 15 aug 2021, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
nee, je kan niet kiezen,
maar mijn zoon heeft 2 verschillende geld terug acties via Scoupy
de mini en de cervelaat
dus hij kan 2 soorten proberen voor ieder 1,00 via gta van Scoupy
maar mijn zoon heeft 2 verschillende geld terug acties via Scoupy
de mini en de cervelaat
dus hij kan 2 soorten proberen voor ieder 1,00 via gta van Scoupy
en bij mij staat in de voorwaarden: Alleen geldig op Stegeman Bâton kan ook anders 150 gr.
Ik had de tekst zoals hierboven vermeld letterlijk van de actiesite gehaald, er zijn dus drie verschillende soorten maar je mag per actie dus alleen degene kiezen die in jouw actieformulier staat.
Ik snap dat het in de tekst lijkt alsof je kan kiezen, maar scoupy heeft die tekst zo geschreven, niet ik.
Ik heb het bovenste bericht aangepast.
Ik had de tekst zoals hierboven vermeld letterlijk van de actiesite gehaald, er zijn dus drie verschillende soorten maar je mag per actie dus alleen degene kiezen die in jouw actieformulier staat.
Ik snap dat het in de tekst lijkt alsof je kan kiezen, maar scoupy heeft die tekst zo geschreven, niet ik.
Ik heb het bovenste bericht aangepast.
opletten waar je hem moet kopen!
ik heb nu de cervelaat kan ook anders, kopen bij Jumbo.
ik heb nu de cervelaat kan ook anders, kopen bij Jumbo.
-
Kan het nergens vinden in de jumbo, niet bij de andere stegeman.
-
Kan het nergens vinden in de jumbo, niet bij de andere stegeman.
Staat wel bij dat onze jumbo ze moet hebben.
Staat wel bij dat onze jumbo ze moet hebben.
-
- Been thanked: 1 time
Dit is droogworst en staat niet in de koeling.
ligt bij de andere droogworsten en houdbare rookworsten en de knak blikken
ligt bij de andere droogworsten en houdbare rookworsten en de knak blikken