Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET
Contact gehad met Tikkie en die gaan de bon weer nakijken. Dit keer zeggen ze binnen week checken van de aanvraag en dan binnen 14 werkdagen na de check het bedrag terug als het goed is aka +/-4 weken. Ben benieuwd, daar zij het vorige keer ook zeiden en het ruim 6 werden. Blijft toch vreemd dat mijn Jumbo bon niet goed gaat, en van vele anderen weer wel. Van het blikje ging dan wel weer in 1 keer?
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
@Famke heb je het met flits geprobeerd?Famke schreef: ↑ma 01 nov 2021, 16:15 Contact gehad met Tikkie en die gaan de bon weer nakijken. Dit keer zeggen ze binnen week checken van de aanvraag en dan binnen 14 werkdagen na de check het bedrag terug als het goed is aka +/-4 weken. Ben benieuwd, daar zij het vorige keer ook zeiden en het ruim 6 werden. Blijft toch vreemd dat mijn Jumbo bon niet goed gaat, en van vele anderen weer wel. Van het blikje ging dan wel weer in 1 keer?
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Ja, alleen naakt onderste boven nog niet. Hij gaf eerst melding dat hij het artikel niet kon vinden en toen dat bon al was gebruikt wat absoluut niet kan? Bon die er direct na kwam met blikje pikte hij dus wel weer. Vind het maar een vreemde app.greetje11 schreef: ↑ma 01 nov 2021, 17:34@Famke heb je het met flits geprobeerd?Famke schreef: ↑ma 01 nov 2021, 16:15 Contact gehad met Tikkie en die gaan de bon weer nakijken. Dit keer zeggen ze binnen week checken van de aanvraag en dan binnen 14 werkdagen na de check het bedrag terug als het goed is aka +/-4 weken. Ben benieuwd, daar zij het vorige keer ook zeiden en het ruim 6 werden. Blijft toch vreemd dat mijn Jumbo bon niet goed gaat, en van vele anderen weer wel. Van het blikje ging dan wel weer in 1 keer?
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
Famke schreef: ↑ma 01 nov 2021, 17:55Ja, alleen naakt onderste boven nog niet. Hij gaf eerst melding dat hij het artikel niet kon vinden en toen dat bon al was gebruikt wat absoluut niet kan? Bon die er direct na kwam met blikje pikte hij dus wel weer. Vind het maar een vreemde app.greetje11 schreef: ↑ma 01 nov 2021, 17:34@Famke heb je het met flits geprobeerd?Famke schreef: ↑ma 01 nov 2021, 16:15 Contact gehad met Tikkie en die gaan de bon weer nakijken. Dit keer zeggen ze binnen week checken van de aanvraag en dan binnen 14 werkdagen na de check het bedrag terug als het goed is aka +/-4 weken. Ben benieuwd, daar zij het vorige keer ook zeiden en het ruim 6 werden. Blijft toch vreemd dat mijn Jumbo bon niet goed gaat, en van vele anderen weer wel. Van het blikje ging dan wel weer in 1 keer?
Vandaag gekocht. Blijft aangeven dat de bon al gebruikt is.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Hier ook problemen met de Cola acties (fles en blikje) Ik heb dezelfde producten ook voor mijn moeder gekocht. En de app blijft op de 2 verschillende mobieltjes zeggen dat de bon al gebruikt is. Terwijl alleen mijn moeder haar bon alleen al had ingediend... Berichtje via whats up gestuurd maar nog geen reactie
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ze zijn alleen bereikbaar op kantoor uren, dus geen bericht, opnieuw je berichtje versturenEstherp schreef: ↑ma 01 nov 2021, 21:47 Hier ook problemen met de Cola acties (fles en blikje) Ik heb dezelfde producten ook voor mijn moeder gekocht. En de app blijft op de 2 verschillende mobieltjes zeggen dat de bon al gebruikt is. Terwijl alleen mijn moeder haar bon alleen al had ingediend... Berichtje via whats up gestuurd maar nog geen reactie
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Al gedaan vanmorgenMarry schreef: ↑di 02 nov 2021, 08:36Ze zijn alleen bereikbaar op kantoor uren, dus geen bericht, opnieuw je berichtje versturenEstherp schreef: ↑ma 01 nov 2021, 21:47 Hier ook problemen met de Cola acties (fles en blikje) Ik heb dezelfde producten ook voor mijn moeder gekocht. En de app blijft op de 2 verschillende mobieltjes zeggen dat de bon al gebruikt is. Terwijl alleen mijn moeder haar bon alleen al had ingediend... Berichtje via whats up gestuurd maar nog geen reactie
Ik heb ook problemen met Jumbo kassabon. Altijd wat met Tikkie.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hier is de Jumbo kassabon net in 1x gelukt. Eigenlijk nooit problemen hiermee.